Новите гуми на Пирели нямат нищо общо с подобрената скорост на колите на Макларън, заяви спортният директор на екипа от Уокинг Сам Майкъл.
Дженсън Бътън и Серхио Перес вървяха доста по-добре на Хунгароринг, отколкото в предходни надпревари от тазгодишния шампионат на Формула 1. Основната разлика в оборудването спрямо предишните стартове бяха гумите. Пирели доставиха съвсем нова спецификация – с конструкцията от 2012 г. и смесите от 2013-та, за да реши проблемите с разслояването от началото на сезона и тези със спуканите гуми от Силвърстоун. Майкъл обаче не вярва те да са повлияли толкова на поведението на МР4-28.
– Честно казано, не виждам кой знае каква разлика (в представянето на екипите). И най-отпред на грида, и в по-задната му част няма особено драматични промени. На нас все още ни предстои дълъг път. Седма и девета позиция е добро класиране в сравнение с това къде бяхме (по-рано), но е необходимо да започнем пак да печелим – заяви спортният шеф на тима.
По-силното темпо на МР4-28 така или иначе не се отрази на класирането – най-добрият резултат на Макларън остава петото място на Бътън от Гран при на Китай. Екипът вече прехвърли по-голямата част от ресурсите си към проекта за следващия сезон. Дженсън обаче вярва, че отборът ще е в състояние да се бори за подиум в следващото състезание – в Белгия.
– Аз съм далеч по-резервиран – заяви Майкъл. – Ще изчакам да видя накъде ще тръгнем. Все още не сме в желаната от нас позиция, но в Унгария имаше някои положителни знаци в представянето ни, които трябва да използваме в следващите стартове.