Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Новите правила едва ли ще доведат до промяна на силите в F1,...

Новите правила едва ли ще доведат до промяна на силите в F1, твърди Тото Волф

97
0
Тото Волф

Новите правила за 2014 г. едва ли ще променят особено реда във Формула 1, смята спортният директор на Мерцедес Тото Волф. С наближаването на следващия сезон, когато техниката ще претърпи най-сериозните си промени от десетилетия насам, въпросът дали статуквото в шампионата ще се запази или ще има размествания се обсъжда все по-често.

Представянето зависи от определени хора и докато те остават в топекипите, не виждам как ще се получи разместването. Да, догодина двигателите може да имат малко по-голямо влияние, но Ферари в Маранело и Рено във Вири-Шатийон са еднакво мотивирани. Не виждам големи разлики – коментира Волф пред английския Дейли Телеграф. – И преди е имало години на доминация от страна на отделни пилоти и екипи. Хората твърдяха, че е скучно, когато Михаел Шумахер печелеше непрекъснато, сега говорят същото за Себастиан [Фетел]. Това е цената на успеха. Дали е лошо за спорта? Със сигурност доминацията на един отбор и пилот не е най-вълнуващото нещо на света. Но причината, поради която аз обичам този спорт, е, че не можеш да излъжеш никого – има хронометър. В момента те (Ред Бул – б.р.) вършат най-добрата работа и точно това показва хронометърът – допълни австриецът.

Междувременно пилотите на тима от Милтън Кийнс споделиха какво мислят за предстоящата Гран при на Корея.

Пистата в Корея е с необичайна конфигурация. Дългите прави са в самото начало, а завоите – накрая. Харесвам повече секциите с кривите, тъй като са по-интересни. Правите могат да станат малко скучни. Освен това са ни слабост, тъй като често ни липсва топскорост там – заяви Фетел.

Марк Уебър отбеляза, че на него пистата Йонгам му допада, въпреки че атмосферата не е страхотна заради липсата на зрители.

Трасето обаче има някои места, които са предизвикателство, както и чудесни завои. Последният сектор в частност е интересен – дистанцията се преминава плавно, а мантинелите са доста близо, така че трябва да си наистина прецизен с траекторията. Има и още нещо уникално за тази надпревара – всички пилоти сме в един и същи хотел. Малко е странно при хранене. Тогава сядаме по националности, но всички се оглеждат какво ядат другите за закуска – засмя се австралиецът по повод една от по-необичайните надпревари в календара.