Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Нюи се разбрал с Ред Бул да започне работа с Астън Мартин...

Нюи се разбрал с Ред Бул да започне работа с Астън Мартин от началото на 2025 г.?

3802
0
Ейдриан Нюи
Ейдриан Нюи; снимка: Ред Бул Контент Пуул

Ейдриан Нюи се е разбрал с Ред Бул и ще може да започне работа с новия си отбор, за който се твърди, че е Астън Мартин, още от началото на 2025 г. Бъдещето на легендарния конструктор все още не е потвърдено. Според последната информация привличането му от тима от Силвърстоун ще бъде обявено тази седмица. Важна подробност е, че мениджърът му Еди Джордан е успял да уговори с Ред Бул за т.нар. gardening leave да се счита периодът от 1 май до края на 2024 г. На 1 май бе официално оповестено, че Нюи напуска екипа от Милтън Кийнс в края на настоящия сезон. Той на практика спря работа за F1 тима от този момент нататък.

Информацията е от различни източници включително Скай Спортс. В коментара през уикенда в Италия бе вплетено, че „много неща се случват зад кулисите в Астън Мартин. Не само с новия кампус, но и с множество нови попълнения. Може да чуем нещо и за Ейдриан Нюи през седмицата“.

За бъдещето на Ейдриан Нюи се говори от момента, в който напускането му на Ред Бул бе официално съобщено

Първоначално се смяташе за почти сигурно, че ще отиде във Ферари. Впоследствие Астън Мартин измести Скудерията като вероятния бъдещ работодател на Нюи. Не е изключено обаче конструкторът и да реши да не се занимава с Формула 1. До момента всичко това са предположения.

Името на Нюи често се споменава и във връзка с проблемите на Ред Бул през последните месеци. Затрудненията на отбора от Милтън Кийнс с RB20 водят до въпроса дали ако той още беше в екипа, там щях да открият по-бързо решение. Хелмут Марко каза последно, че опитът и познанията на конструктора със сигурност са щели да помогнат.

Междувременно Астън Мартин обяви днес официално споразумение за техническо сътрудничество между екипа, Арамко, Хонда и Valvoline. Арамко ще прави горивото, Valvoline ще доставя лубрикантите и заедно ще работят с Хонда – японският производител работи по нова задвижваща система, която да отговаря на правилата, влизащи в сила от 2026 г.