Начало Автомобилни новини Огромен интерес към флагмана на Volvo – Новото XC90

Огромен интерес към флагмана на Volvo – Новото XC90

69
0

Volvo обявиха, че три четвърти от поръчките на новото XC90 са от най-високото ниво на оборудване на модела – Inscription.

Volvo Cars  заявихa, че са получили близо 57 000 поръчки за новото XC90, което изпреварва планираните продажби за тази година от 50 000 броя. Компанията работи на три смени в завода си в Торсланда, Швеция, за да отговори на търсенето. 

„Фактът, че 76%  от клиентите ни избират топ нивото на оборудване Inscription на Новото XC90, ни показва, че имаме солидна позиция на премиум производител на автомобили”, заяви Алън Висер, Вицепрезидент Маркетинг, Продажби и Клиентско обслужване.

Новото XC90 бележи началото на нова глава в историята на Volvo, като  улавя  бъдещите дизайнерски тенденции, включва своя собствена гама от аванградни технологии и, не на последно място, използването на новата програмируема платформа SPA.

Последната актуализация на продажбите за XC90 дойде като Volvo съобщи финансовите си резултати за първото полугодие на 2015 г.

Компанията отчете оперативна печалба от 1 660 милиона шведски крони за първата половина на 2015 г. в сравнение с 968 милиона шведски крони за същия период на 2014 г. Приходите за първото полугодие са 75 215 милиона крони – ръст спрямо 66 982 милиона за първата половина на 2014 г. 

Продажбите през първите шест месеца на 2015 са 232 284 автомобила, което е леко повишение, в сравнение с 229 013 през същия период на миналата година и е резултат основно на силното търсене в Европа. През този период продажбите в Китай са без промяна, докато в САЩ се стабилизират .

„Това е едно добро полугодие, с подобрени финансови резултати“, каза Хакан Самюелсън, Президент и Главен изпълнителен директор. „Въвеждаме план за преструктуриране от 2010 г. насам и този финансов резултат показва, че сме на прав път.“ 

Volvo Cars инвестира в план за глобално преструктуриране, като част от дългосрочната, стратегическа амбиция да затвърди позицията си на  глобален производител на премимум автомобили. Водени от пълно обновяване на продуктовата си гама, Volvo се цели в удвояване на продажбите, което е приблизително около 800 000 коли годишно в средносрочен план.

През първите шест месеца на 2015 г., Volvo Cars взеха няколко важни стъпки към постигането на тези цели.

През първото полугодие, компанията  обяви, че ще построи нова производствена база в Южна Каролина. Строителство на завода е на стойност 500 милиона щатски долара, в близост до Чарълстън, ще започне тази есен и ще бъде завършен до 2018 година. Първоначално новото съоръжение ще произвежда  около 100 000 автомобила годишно. 

И у нас Volvo може да се похвали с отлични пазарни резултати за първото полугодие на 2015 година и ръст в продажбите на бестселъра – XC60. Квотата за Новотото XC90 до края на годината  е продадена, а 1/5 от продажбите са Plug-in Hybridа на Volvo или най-чистия и мощен SUV в света.