Opel разкри нова интерпретация на своето емблематично лого „Blitz“, което ще бъде поставено върху серийните автомобили още през 2024 г. Емблемата е ключова и е част, и централен елемент в геометрията на Opel Compass – една от основните характеристики в дизайна на автомобилите на производителя от Рюселсхайм. Opel Compass е впечатляваща и аплодирана от критиците дизайнерска философия свързана с геометричните линии на екстериора на автомобилите.
Новото лого на германската марка ще продължи да стои гордо в центъра на характерното лице на марката Opel Vizor. Визията на светкавицата или „Blitz“ на немски, е тясно свързана с електричеството и е идеалната емблема, символизираща пътя на Opel към ерата на електромобилността.
Нашият „ Blitz изирането на иновациите и мобилността, но също така изразява виждането ни да станем изцяло електрическа марка в Европа до 2028 г. Тази година ще имаме 15 електрифицирани модела в нашето портфолио и можем с гордост да кажем, че Opel е електрически.
Флориан Хютл, изпълнителният директор на Opel
Blitz “ е иконата за нашата дръзка и ясна философия. Изострените черти на новия „Blitz“, пресича пръстена, придавайки на емблемата прогресивен, модерен вид. Той е позициониран гордо в центъра на компаса, който е нашият ключов елемент в графичния дизайн. Компасът е основата и връзката между предните, задни и интериорни дизайнерски елементи.
Марк Адамс, вицепрезидент на дизайна на Opel.
Германският автомобилен производител постепенно ще разпространи новия „Blitz“ в продуктовото си портфолио през следващите години, като първият сериен автомобил ще носи новия облик през 2024 г. Главният изпълнителен директор на Opel Флориан Хютл обяви, че новата емблема ще присъства на видно място още тази година: „IAA Mobility в Мюнхен.