Начало Автомобилни новини Основана е Новата компания General Motors

Основана е Новата компания General Motors

105
0

Новият GM ще се фокусира върху клиентите, автомобилите и културата си

 

• GM се връща към бизнеса да създава страхотни коли и камиони, които да отговарят на изискванията на клиентите
• Новата компания се създава на основата на най-силните активи на GM
• Четири основни марки, поддържани от най-голямата и най-силната дилърска мрежа в САЩ
• Рационализирана организация на глобална основа с цел бързо взимане на решения и по-голям фокус върху клиента
• Открита комуникация

Новата компания General Motors започна дейността си от момента на основаването си в петък с нова корпоративна структура, по-открита финансова отчетност и с подновена решителност да направи клиентите си център на всяка своя дейност и всяко начинание на новия GM.

“Днес бе отбелязано ново начало за General Motors, което ще позволи на всеки служител, включително и аз, да се върнем и да подновим работата си по конструирането, производството и продажбата на страхотни коли и камиони, за да бъдем в полза на нашите клиенти,” заяви Фриц Хендерсън, Президент и Главен изпълнителен директор. “Дълбоко сме благодарни за подкрепата, която получихме по време на тази историческа трансформация и ще положим всички усилия да се отплатим за доверието като изградим един успешен нов General Motors.”

Създадена на основата на най-силните дейности на стария GM чрез продажба на активи, одобрена от съда на 5 юли, новата компания GM е изградена върху:

• Четири основни марки в САЩ и най-голямата и силна дилърска мрежа в страната,
• Свежа гама автомобили, камиони и кросоувъри на Chevrolet, Cadillac, Buick и GMC, всяка от които с най-съвременен дизайн и технологии, които са съобразени едновременно с изискванията на клиентите и тези на околната среда,
• Конкурентноспособна структура на разходите, по-точна и открита финансова отчетност и по-силна ликвидационна позиция, които ще направят компанията GM способна да инвестира в нови продукти, ключови технологии и в бъдещето си,
• Печеливша фирмена култура с фокус върху клиентите и продуктите.

“През последните 100 дни научихме едно нещо и това е, че GM може да се развива бързо и решително,” каза Хендерсън. “Днес ние използваме интензивността, решителността и динамиката на последните няколко месеца, за да ги прехвърлим от процеса на банкрут върху създаването и работата на един нов General Motors.”

“Обичайният бизнес приключи в GM,” добави Хендерсън. “Днес започва нова ера за General Motors и всеки, който е свързан с компанията. Новият General Motors ще бъде напълно отдаден на това да се вслушва в мнението на клиентите, да отговаря на необходимостите им и да въвежда тенденциите на пазара, а и да дава възможност на близките до клиентите хора да взимат решения. Нашата цел е да създаваме автомобили, камиони и кросоувъри, които клиентите искат и да ги въвеждаме на пазара по-бързо от когато и да било.”

# # #

General Motors Company, един от най-големите автомобилни производители в света, е създаден през 1908 година. Със световна централа в Детройт за GM работят около 235 000 човека във всеки голям регион по целия свят, а продажбата и сервизирането на автомобилите на компанията се извършва в около 140 страни. GM заедно със стратегическите си партньори произвежда автомобили и камиони в 34 страни като ги продава и сервизира под марките: Buick, Cadillac, Chevrolet, GMC, GM Daewoo, Holden, Opel, Vauxhall, и Wuling. Най-големият национален пазар на GM са Съединените Щати, следвани от Китай, Бразилия, Обединеното Кралство, Канада, Русия и Германия. Поделението OnStar на GM е лидер в индустрията в областта на сигурността, безопасността и информационните услуги в автомобилите. General Motors Company придобива дейностите на General Motors Corporation на 10 юли, 2009 година и всякакви сведения преди тази дата се отнасят за дейностите на старата корпорация General Motors Corporation. Повече информация за новата компания General Motors може да бъде намерена на www.gm.com.