В навечерието на Гран при на Германия Хирохиде Хамашима, директор на отдела за развитие на гуми за моторни спортове в Бриджстоун, подчертава, че пистата Хокенхайм притежава бавни и бързи сектори, което означава, че трябва да се намери точния компромисен вариант с настройките.
„Хокенхайм определено е писта на компромисите. Първите сектори са предимно високоскоростни, но комплексът в края на обиколката се състои от серия бавни завои. Това ще бъде и зоната, която ще причинява грейнинг на гумите, особено в началото на уикенда.”
„Както винаги времето ще бъде трудно за прогнозиране, като в миналото сме виждали доста разнообразни условия. Твърдите и медиум смеси би трябвало да осигурят доста силно представяне дори и да е много топло. Разбира се, може да се наложи да ползваме и гумите ни за мокро и много мокро.”
„Тестовете на Хокенхайм бяха много полезно упражнение, тъй като не сме карали там с настоящия ни тип гуми. Тестът ни позволи да проверим избраните смеси, а на тимовете даде възможност да поработят върху настройките и различните допълнителни елементи преди надпреварата. Разбира се, времето позволи на тимовете да тестват и гумите за мокро и много мокро.”