Начало Moto News Премиерите на Honda първото мотоциклетно изложение София 2015

Премиерите на Honda първото мотоциклетно изложение София 2015

107
0

На обща площ от 162 кв.м.Бултрако АД – официален вносител на Honda в България, представя част от мотоциклетната гама на марката, заедно с Astreco Athlete – собствена марка велосипеди с високо качество и широка употреба. Премиерите, представени по време на изложението, са от серия 650 – CB650F и CBR650F, и разкриват новата комбинация на марката от мотоциклети с малка маса и мощен двигател, с отличен стил, лекота на управлението и разумна цена.

Мотоциклетите Honda поначало вдъхновяват мечтите на ездачите и разширяват хоризонтите им. За желанието на марката да привлече и нови ездачи – демографски по-млада група – към света на мотоциклетизма свидетелства и листът с 15 модела от категория А2, както и 8* мотора, оборудвани с уникалната Honda Dual Clutch Transmission (DCT). DCT технологията набира популярност и резултатът е недвусмислен – над 30% от ездачите са избрали опционална трансмисия с двоен съединител през 2014. С DCT са моделите: VFR1200F, VFR1200X Crosstourer, Integra, NM4 Vultus, NC750X, NC750S, CTX700 иCTX700N.

Важни премиери са CB650F и CBR650F.Перфектната комбинация от компактен размер, ниско тегло и впечатляваща мощност на двигателя привличат истинските ценители. Новите серийни мотоциклети с истински спортни четирицилиндрови двигатели, монтирани на компактни и леки шасита са предизвикателство, пред което трудно може да се устои. Благодарение на тази идея бяха разработени нови модели с изключителен дизайн, висока технологичност, маневреност и лесно управление – и в натоварения градски трафик, и по живописните планински пътища, и по високоскоростните магистрали. Новият CBR650F е действително чисто нов – от главата до петите (или от фара до стоп-светлините). Базиран е на платформата на типичния представител на високия клас нейкид- стрийтфайт CB650F, разработен от млад и креативен екип на Hondа. CBR650F и CB650FA са два модела, които са създадени за любителите на чистия адреналин, за търсещите нови предизвикателства.

VFR800X Crossrunner с множеството иновации ще потвърди позициите си на луксозен приключенски спортен турър. Crossrunner вече е с ревизиран 800-кубиков V4 двигател с повече мощност и въртящ момент в средния и горния диапазон на оборотите, по-различно ускорение, по-дълъг ход на окачването, а също нови колела и спирачки. Освен това системите на Honda – Selectable Torque Control (HSTC), ABS, LED светлини, самоизключващи се мигачи и отопляеми ръкохватки на кормилото са добавени като стандарт. 

CB500F e превъзходна машина, част от новата фамилия, включваща суперспортния CBR500R и приключенския CB500X. Новият модел е компактен, енергичен и пъргав. CB500F е стилна реплика на четирицилиндровия CB1000R, чиито изчистени и „прибрани” форми осигуряват не само перфектната мобилност в натоварения градски трафик, но и доставят истинско удоволствие при извънградската езда. Изключителната ергономичност позволява на мотористи с различни ръст и килограми да се чувстват удобно, управлявайки своя CB500F. Дори изящните миньончета се чувстват сигурни и спокойни, когато управляват този модел. Освен това новият двуцилиндров инжекционен DOHC осигурява мощност от 35kW (идеален за новия A2 лиценз) при пренебрежимия разход от 28.4км, изминати с 1л гориво.

NM4 Vultus е машината от бъдещето, емоция, която дори не напомня традиционната езда. Vultus е мотоциклетът, който може да видим в японските фантастични филми (Japanimation), превърнали се във философия. Той разкрива непознатият, радикален уличен стил. Vultus е латинската дума за външен вид или лице, а NM4 Vultus е резултат от генезиса на двуколесните, излизащи от традиционните линии и е с нова идентичност. Той е силуетът на бомбардировача стелт и наистина може да се види във филмите аниме.Vultus има обособени хитроумно скрити пространства за предмети. Задната част на седалката се повдига и става удобна облегалка за ездача, който е в позиция почти като пилот на изтребител. Ъгълът се настройва в 3 позиции и се приплъзва напред и назад с ход 25 мм за максимален комфорт. Дигиталното табло променя „настроението” си според зададения режим на управление. При Neutral свети в бяло, D включва синьо, а S – розово, докато MT е запазен за спортното червено.

NM4 Vultus е с 4-тактов, двуцилиндров двигател с паралелно разположение на цилиндрите, 745 куб. см с максимална мощност 40.3 кВт (54 к.с.) при 6250 об/мин и максимален въртящ момент от 68 Нм при 4750 об/мин. Обемът на резервоара е 11.6 л, разходът на гориво е 28.4 км с 1 литър. Съединителят е двудисков, хидравличен в маслена баня, предавателната кутия е 6-степенна DCT, а задвижването е с верига. Окачването отпред е 43 мм телескопична вилка с ход 120 мм, а отзад – единичен амортисьор. Vultus e перфектна комбинация от дизайн, икономичност и ефективност, която придава нов облик на премиум мотоциклетния клас. Той е компактен, макар и внушителен: междуосие 1645 мм, клирънс 130 мм, височина на седалката – 650 мм, тегло – 245 кг.

Forza 125 е скутер с отлична производителност, гъвкавост и рационалност, мотивирани са за стил, качество и ефективност. Машината предлага максимума, който се изисква от един скутер 125 куб. см и съчетава най-доброто от „два свята“ – удобството на скутерите с по-голям обем в стил GT(GrandTouring), с които можеш да се движиш по магистрала, с удобството за използване в градския трафик, лесен за паркиране и лек за маневриране.  Новият Forza 125 прави точно това – дава възможност за избор на тези, които искат най-доброто от един 125-кубиков скутер.

Новият Forza 125 е с мощност 14 к.с. при 8750 об./мин. и въртящ момент от 12 Нм при 8250 об./мин. Скутерът е с впечатляващ съвременен дизайн. Има стандартен ABS, огромно багажно отделение от 48 л, светодиодни фарове, регулируемо ветроопорно стъкло и изход за 12 волта. Резервоарът събира 11,5 литра гориво и скутерът е доста икономичен – с 1 л бензин изминава 43,5 км.

Новият ревизиран нейкид Honda CB125F за 2015 г. е типичен за семейството CB-F, но е с ново шаси и 18-инчови джанти с 6 спици. Мотоциклетът е с двигател с въздушно охлаждане, има голям въртящ момент в ниските и средните обороти, с балансиращ вал и ревизирана система за впръскване на горивото. Качеството на изработка е подобрено значително, като в същото време цената му остава изключително атрактивна. Като първоначална инвестиция, а и за текущи разходи не изисква много средства. Освен това е издръжлив, управлява се лесно и е икономичен. За мнозина 125-кубиковата машина е началото на тяхното приключение в мотоциклетизма, първият истински мотор. CB125F е точно такъв, дава всичко – вълнение, свобода и удоволствие от всекидневния живот, кара се лесно и внушава доверие у околните.

Новият CB125F е обновен сериозно, има семейна прилика с двуцилиндровия CB500F и 4-цилиндровия CB650F. Агресивното поведение на типичен стрийтфайтър съвпада с изправената позиция на езда и широкото кормило, което дава възможност за отличен контрол. Височината на седалката е 775 мм. Изцяло нова стоманена рама осигурява здравина и увереност в работата. Междуосието е увеличено на 1295 мм, а теглото е само 128 кг. Цилиндровата глава е ревизирана и е постигнат баланс, който неутрализира вибрациите. Предавателната кутия е 5-степенна с променени предавателни числа. Моторът е икономичен и с един литър гориво се изминават 51,3 км, а с един резервоар от 13 л се прави пробег от 600 км