Техническият шеф на Уилямс Пади Лоу коментира подробно новия защитен елемент за пилотите halo, който стана задължителен за използване от този сезон.
Той смята, че поставянето на устройството само по себе си е било лесно, но след това е Било много по-трудно да се настрои колата добре с него и да се балансира както трябва.
Причината за това е голямото тегло на ореола от над 10 кг, а минималното тегло на болидите за този сезон беше увеличено само с 6 кг. – от 728 на 734 кг.
„Лесно е да го поставиш над кокпита, но след това идват проблемите, обясни Пади. – То измести много центъра на тежестта и трябваше да променим разпределението на масите. Мисля, че в тима свършихме добра работа за кратко време.”
Иначе Лоу заяви, че е голям привърженик на устройства от този тип, които подобряват сигурността.
„Още от преди съм голям фен на това да се направи подобрение в тази област, каза Лоу. – Тя остава тази с най-голям риск за пилотите. А смятам, че още на 2-ото състезание никой няма да забелязва halo.”