Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Пади Лоу отива в Уилямс?

Пади Лоу отива в Уилямс?

55
0
Пади Лоу,Тото Волф

Техническият шеф на Мерцедес във Формула 1 Пади Лоу ще напусне тима от Бракли, за да се присъедини към Уилямс, твърдят редица източници. Договорът му изтича в края на настоящата година и слухове относно бъдещето му се носят от няколко месеца.

Лоу водеше преговори със спортния директор на Мерцедес Тото Волф за нов контракт. Твърди се, че разговорите станали особено напрегнати, след като станало ясно, че противников отбор е направил сериозна оферта на 54-годишния инженер. Според добре информирани източници става дума за Уилямс, като освен това Лоу вече е дал знак, че ще приеме предложението на отбора от Гроув.

Понастоящем Пат Саймъндс ръководи техническия департамент в Уилямс. Там настъпиха известни промени след края на сезон 2016 г. Оглавяващият отдела по представяне Роб Смедли вече няма да пътува по състезания или поне няма да е на всички стартове. В екипа все още уточняват новата му роля, като Клер Уилямс заяви, че Смедли при всички положения ще продължи да има сериозно участие в работата на отбора.

Пат Саймъндс пък може да се оттегли в скоро време и идването на Лоу би му дало шанс да го стори след съответния период за прехвърляне на работата. Възможно е Пади да получи и по-големи отговорности, тъй като напускането му на Макларън бе обусловено от желание да участва в ръководството на екип.

Уилямс е може би най-логичният избор за Лоу. Той започва кариерата си във Формула 1 точно от този тим през 1987 г. преди да отиде в Макларън през 1993 г. В Мерцедес бе привлечен през 2013 г. Връщането му в Уилямс станало възможно благодарение на сериозни инвестиции от страна на Лорънс Строл – канадският милиардер финансира екипа от Гроув, където догодина синът му Ланс ще направи дебюта си в F1.

Според италиански медии Ферари и Рено също се опитвали да привлекат Пади Лоу. От Макларън отрекоха интерес към инженера: „Нямаме абсолютно никакви планове да наемем отново Пади, тъй като сме напълно доволни от настоящия си инженерен мениджърски екип.”