PSA Peugeot Citroen продаде 2,939 милиона автомобила през 2014 г., като отбеляза ръст от 4,3% спрямо 2013 г. Китай се превърна в първостепенния пазар на Групата с 734 000 реализирани коли, (ръст от 31,9%). Силен растеж бе отбелязан в Европа с 1 761 000 продажби или ръст от 8,1%.
Марката Peugeot постигна придвижване в луксозния сегменти със значителния принос на 308 и кросоувърите 2008 и 3008. Новият Citroen C4 Picasso стан европейски лидер при минивановете. Citroen C4 Cactus надхвърли очакванията още при стартирането на пазара, а C-Elysée е с чудесен успех в Китай.
В Европапродажбите на групата възлизат на 1 761 000 автомобила в Европа или +8,1% спрямо 2013 г. Регистрациите на Peugeot се увеличиха с 6,2 % или 952 000 автомобила. Модерната визия, хармонията и приемствеността на гамата, подчинени на изискването за качество на обслужване, засилиха атрактивността на марката и доведоха до солиден и доходен растеж. Citroen регистрира растеж от 7,2%. Резултатът e 689 000 регистрации и завладяване на пазарен дял в ключови страни (Франция, Великобритания, Испания и Германия). Тази динамика е плод на офанзива, проведена с успех, благодарение на новия C4 Picasso, европейски лидер при минивановете (120 000 продажби през 2014 г.), както и на успеха на 3 нови модела през годината: Jumper (31 000 продажби), C1 (41 000 продажби) и C4 Cactus (42 000 продажби).
DS реализира 85 900 продажби, концентрирайки се върху най-рентабилните канали за продажба, за да защити в дългосрочен план остатъчната стойност на моделите си. Открити са 61 специализирани търговски обекти (58 DS салона и 3 DS магазина). 2014 г. е белязана със засилено технологично предлагане с 6-те нови мотори, както и с новия светлинен подпис Xénon Full LED.
Китайският пазар бележи ново значително увеличение с растеж от +11,5%. Продажбите на групата в региона достигат 734 000 автомобила, увеличавайки пазарния дял с 4,4% срещу 3,6% през 2013 г.
Peugeot реализира 386 565 продажби в Китай и увеличи продажбите си с 43,1%, или най-силен ръст от конкурентите в топ 20 на пазара. Автомобилите Peugeot 3008 и 2008 се възползват максимално от растежа на сегмента SUV, като реализират една трета от продажбите на Dongfeng Peugeot. В сегмента C (52 % от китайския пазар на леки коли) новият Peugeot 408 бележи бърз старт с 30 943 продажби само за четири месеца. Също така марката развива мрежата си със 100 допълнителни концесионера през 2014.
Citroen също напредва по-бързо, отколкото пазарът като цяло, с растеж от 14,3%. Марката отбелязва нов рекорд с 320 000 сделки: в Китай се осъществява повече от една продажба на автомобил на бранда на всеки 4 в света. Това потвърди статута на страната на първостепенен пазар за Citroen (изпреварвайки Франция). Това постижение се дължи на успеха на последните лансирания: нов C-Elysée, бестселъра на Dongfeng Citroen с повече от 100 000 продажби през 2014 г. и C4-L, достигнал 66 000 продажби през годината. Лансирането на SUV C3-XR през декември още повече засили гамата.
Благодарение на премиум предложенията DS 5, DS 5LS et DS 6 – 3 модела, произвеждани в Шенжен и лансирани само за 1 година, продажбите на DS в Китай направо излетяха (26 000 автомобила). Успоредно с това марката развива активно дистрибуторската си мрежа с 80 DS магазина, които покриват 60-те най-важни града в Китай. Днес Китай представлява 22% от световните регистрации на Марката срещу 2% през 2013.
В другите региони на света ситуацията на пазарите бе тежка през 2014 г.). Затова PSA Peugeot Citroen наблегна на рентабилността, следвайки строга ценова политика.
В Азия групата отдаде предимство на местното производство на Peugeot 408 и на Citroen C4 Sedan достигнаха общо 8% от продажбите в сегмента в Русия, съответно с 6 500 и 9 000 сделки.
В Латинска Америка в един труден икономически контекст продажбите възлизат на 200 000 бройки. В Африка и Близкия Изток приоритетът е насочен към подобряване на рентабилността в контекст на неблагоприятни валутни курсове. Групата запазва силни позиции в много страни, лидер е в Тунис и в отвъдморските територии на Франция и е на второ място в Мароко. Peugeot е номер 2 в Алжир и бързо напредва в Египет със 77% допълнителни сделки.