Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Петров: Тук се вслушват повече в мен

Петров: Тук се вслушват повече в мен

77
0
Виталий Петров

Ден след първия си тест като пилот на Катерам руснакът Виталий Петров направи и първия си брифинг на втория етаж в моторхоума на зеления тим. Той бе видимо доволен, че отново вижда същите лица и заяви, че началото на тренировките е било посветено напълно на търсене на удобство в кокпита, на избора на добра позиция на седалката, мярка за която му взеха едва миналия петък.

Като цяло мисля, че вече се чувствам добре в кокпита, но имам още малко притеснения отляво и с позицията на краката – сподели Виталий, който е най-високият пилот в Гран при. – Утре (днес – б.а.) започва и работа по настройването на колата и търсенето на скорост, точки за спиране и всичко останало.

Петров отхвърли, говорейки за позицията в кокпита, спекулациите, че доста отдавна всъщност се е знаело, че ще замени Ярно Трули като каза, че ако това е вярно, то той нямаше да чака до последния момент да започне работа в тима.

Преживяхме три изключително тежки месеца, в които се водеха много преговори и Оксана (мениджърката му – б.а.) свърши страхотна работа, като в крайна сметка успяхме и това ме прави щастлив, защото година извън Формула 1 и завръщането би било почти невъзможно – отговори Виталий на Карен Щрум, която го попита дали всъщност всичко не е било подготвено много по-назад във времето от обявяването на трансфера миналата седмица.

Петров е изключително впечатлен на първо място от по-топлата атмосфера в малкия тим на Катерам.

Първите ми впечатления са, че тимът е много приятелски настроен. Инженерите ме изслушват внимателно и се опитват всички заедно да вървят напред – добави Виталий. – Тимът при това се разширява, има нова база, която имах възможност да видя и стъпка по стъпка върви в правилна посока.

Според руския пилот отборът има добър потенциал и той би могъл да се развива заедно с него.

За своето собствено развитие Петров сподели, че този сезон ще трябва отново да променя маниера си на каране, да спира по-рано преди завоите, а не вътре в тях с рязка смяна на посоката, защото вече го няма притискането от обдухването на дифузьорите.

Всичко е различно – колата, екипът, спирачките, KERS, DRS и трябва да свиквам с него. Затова и не си поставям никакви цели, нека поне видя къде сме от къде започваме – сподели още Петров.