Спортното купе RCZ оправда надеждите, които се възлагаха на модела в продължение на две години до лансирането му на пазара – на 21 юни от завода в Грац (Австрия) излезе неговият 30-хиляден екземпляр.
Продажбите на Peugeot RCZ стартираха в Европа през април 2010 г., а днес вече се предлага в 80 страни по света.
Основните пазари са в Европа: Франция (7337 продажби до края на май 2011), Великобритания (4070), Германия (3614), Белгия (1755), Италия (1078)… Извън стария континент, оригиналността на модела допринесе за засилване на имиджа на Peugeot, по-специално в Япония, Австралия, Турция, Южна Африка и Русия. През септември предстои лансирането му и в Китай.
Радикалният стил и уникалността на RCZ, образцовото поведение на пътя, изборът на ефикасни и икономични двигатели, предизвикаха изключителен интерес в Европа, където за 13 месеца бяха реализирани 20 000 продажби, като спортното купе застана начело в категорията си, изпреварвайки Audi ТТ.
Предпочитанията на клиентите при избор на двигатели е в полза на бензиновите мотори, чийто дял е 2/3 от продажбите.
RCZ оборудван с 1,6 л. ТНР със 156 к.с. спечели близо половината от клиентите (47%), а 20% избраха радикалния 1,6-литров ТНР с 200 к.с.
32% от клиентите са заложили на дизеловия 2,0 HDi със 163 к.с.
30-хилядният Peugeot RCZ е от лимитираната серия Asphalt, от която през 2011 ще бъдат произведени 800 екземпляра. Тя се предлага с два двигателя 1,6 ТНР (200 к.с). и 2,0 HDi, отличава се с уникален цвят в матово сиво, двуцветни джанти 19 цола и много други външни и вътрешни елементи, които допринасят за неповторимото му спортно излъчване.
През 2011 компанията възнамерява да продаде близо 21 000 купета RCZ.
Спортният дух на RCZ се проявява и в реални състезателни условия, като моделът е начело в категорията си (дизел под 2 литра) в германския Шампионат за Издръжливост VLN 2011 и ще се опита да спечели втора титла в едно от най-трудните изпитания – 24-часа на Нюрбургринг (25 и 26 юни).