Начало Автомобилни новини Peugeot, YellowKorner и петима фотографи са в търсене на усещането за ALLURE

Peugeot, YellowKorner и петима фотографи са в търсене на усещането за ALLURE

185
0
PEUGEOT, YELLOWКORNER И ПЕТИМА ФОТОГРАФИ В ТЪРСЕНЕ НА УСЕЩАНЕТО ЗА "ALLURE"

PEUGEOT си партнира с YellowKorner, водещият издател и дистрибутор на художествени фотографии, за да предложи на петима фотографи възможност да разкрият своята визия за смисъла на Allure – слогана на  марката, като всеки от тях заснеме 15 изображения. Снимките ще бъдат изложени от м. октомври в галериите YellowKorner и мрежата на Peugeot.

EMOTION: Фотографите ще използват силата на изображението, за да потърсят  и открият есенцията на Allure.
ALLURE: Peugeot иска да сподели своята оптимистична визия за бъдещето, като се асоциира с Allure усещането.
EXCELLENCE: Peugeot си партнира с YellowKorner, водещ издател на художествени фотографии.

Peugeot е убеден, че светът е по-добър с Allure. Това означава, че бъдещето трябва да се представя със стил, креативност и амбиция, като в центъра на всичко стои човекът.

Allure е ключът към позиционирането на марката Peugeot, сега и в бъдеще. Концепцията за това е много повече от изключителен дизайн. Това е състояние на ума, отношението и поведението, което стига далеч отвъд видимото. Подвластен на тази амбиция, Peugeot иска да популяризира оптимистичната си визия и да бъде истински „активист на Allure“. За да увеличи допълнително подкрепата си в сферата на визуалните изкуства, Peugeot стартира серия от артистични сътрудничества с творци от ново поколение, Emeric Tchatchoua основател на марката за облекла „3.PARADIS“ и визуалния артист J. Demsky. Следвайки тази посока, Peugeot предложи на талантливи фотографи възможността да разкрият своята визия за Allure. За реализирането на тази идея Peugeot си партнира с YellowKorner, водещият издател и дистрибутор на художествени фотографии чрез мрежа от 130 галерии в 20 държави и онлайн галерията на yellowkorner.com

Peugeot и YellowKorner са поставили задача на петима известни фотографи да интерпретират Allure усещането в собствената си творческа вселена, като всеки създава серия от 15 изображения. Три от тези изображения ще включват модел от гамата на Peugeot, избран от автора.

Петима фотографи, пет мисии за Allure

  • Teresa Freitas: “Finding Allure in colours” в Мароко
  • Laurent Baheux: “Allure of the lion” в Кения
  • Mister Fifou: “The pride of Allure” в предградията на Париж
  • Laurence Laborie: “Feminine Allure” в Лансарот
  • Oliviero Toscani: “The landscape of Allure” в Тоскана

От октомври 2023 г. нататък работата на тези фотографи ще може да бъде видяна  онлайн, както и на експозиции в присъствието на художниците в галериите на YellowKorner в Европа. Снимките ще бъдат изложени и в мрежата на Peugeot. Както при всички произведения, публикувани от YellowKorner, снимките от сътрудничеството с Peugeot ще бъде достъпни за закупуване от обществеността.

Проектът стартира на 20 април по време на „Venice International“ – фестивал на фотографията, с филм представящ партньорството между PEUGEOT и YellowKorner, както и визията на петимата избрани фотографи.