Пиер Гасли пищял от болка в последните 15 обиколки на Гран при на Саудитска Арабия. Пилотът на Алфа Таури разказа след надпреварата, че е изживял най-болезнените турове в цялата си кариера.
„Не знам какво се случи с вътрешностите ми, но умирах вътре в колата. Пищях от болка. На всеки ляв завой имах чувството, че някой ме пробожда отвътре и изобщо не беше приятно. Последните пет обиколки бяха чисто и просто оцеляване“, коментира Гасли, който финишира осми в състезанието
„Болката беше толкова голяма, че само броях обиколките до финала. Затова и съм доволен от класирането си. Нямахме никакъв късмет с колата за сигурност, тъй като спряхме в бокса около 30 секунди преди тя да се появи и пропаднахме назад в колоната. Все пак успяхме да си проправим път напред, което е добре. Знаем в кои области имаме нужда от подобрение, така че сега е време да намерим решенията“, допълни Гасли.
Юки Цунода с втория болид на Алфа Таури изобщо не успя да стартира в надпреварата в Джеда. Гасли отбеляза, че има какво да се желае от издръжливостта.
„Тестовете преминаха много добре и бяхме уверени (в силата на колата). Но в Бахрейн аз загубих точки, Юки изобщо не стигна до старта в Джеда. Убеден съм обаче, че ще намерим решение“, допълни той.
Happy with our first points of the year!😁
P8 – a lot of work ahead of us, but thats a positive starting point. Melbourne next! pic.twitter.com/TjSUT7SKU8— PIERRE GASLY 🇫🇷 (@PierreGASLY) March 27, 2022
Въпреки проблемите си Алфа Таури е пред Макларън, Астън Мартин и Уилямс в подреждането при отборите. Това обаче не е никаква утеха за Цунода
„Целият уикенд бе наистина разочароващ за мен. Мисля, че пистата пасваше доста добре на колата ни, но имах проблеми с издръжливостта. Темпото ни се видя при Пиер. Жалко, още повече, че изглежда в средата на колоната битката ще е особено ожесточена и печеленето на точки във всеки кръг има значение“, добави японският пилот.