По колата на Мерцедес за 2020 г. има стотици промени спрямо миналогодишната. Това твърди техническият директор на тима Джеймс Алисън.
W11 показа отлична скорост и много добра надеждност в първите предсезонни тестове на Каталуня. При автомобила има и интересна иновация – кормилната уредба със системата DAS.
Сред промените са ново предно окачване, което дава повече аеродинамични възможности, по-малки кутии за радиаторите, както и много смело променено задно окачване. Последното според Алисън осигурява повече притискане.
„Имахме много възможности да направим колата от 2019 г. по-бърза, каза Алисън.
Да използваме консервативен подход беше привлекателна възможност за нас. Но в крайна сметка ние решихме, че такъв няма да бъде достатъчен. Усещахме, че съперниците ни са близо.
Знаем техния глад, и че ако не направим нещо впечатляващо, те ще ни изпреварят. Затова решихме да направим агресивна кола. Въпреки че няма промени в правилата спрямо 2019 г., взехме всяка една част от колата и искахме да видим дали можем да я направим по-добра. “
По отношения на целия пакет на колата на Мерцедес W11 спрямо W10, Алисън заяви, че новата кола е много по-добра от миналогодишната по отношение на притискащата сила.
Always pushing to improve! ? But how do you find gains when the regulations have remained stable? ?
James Allison looks at the areas we’ve focused on with our 2020 @F1 car ? pic.twitter.com/vPtW7ieixt
— Mercedes-AMG F1 (@MercedesAMGF1) February 23, 2020