За първи път откакто съществува пистовия шампионат у нас, на старт застават толкова малко коли – 5 в иначе многолюдната група Супер, а Макси и RS трябваше да бъдат обединени в една състезателна серия, за да има все пак малко повече коли на стартовата решетка. Те общо бяха 9. Явно на нашите пилоти не им се кара на истинска писта, а предпочитат да се джаскат по бордюрите на градските улици на импровизирани трасета. Такъв резил не е имало, а някой се пошегува, че журналистите са повече от състезателните автомобили.
В Супер победата бе за местния пилот от Серес Спирус Хавентидис. Втори стана Александър Павлов, а трети Ерменко Ерменков. Същото е и класирането в Х2.
Победата в обединената серия спечели Канстантин Маршавелов с Мицубиши Лансер Ево 10. Той стартира от първа позиция. В тази серия имаше интрига, докато на трасето бе шампионът Илия Царски с Мицубиши Лансеро Ево 9. Той направи перфектен старт, издпревари Коцето и поведе, докато не получи повреда в задния диференциал. Маршавелов също имаше проблем с колата, но успя да завърши и да спечели. На подиума в RS му асистираха Атанас Божилов с Тойота Селика и Петър Пандалиев.
В Макси първи стана Ангел Григорчев. Това е втората му победа в пистовия шампионат, след като миналата година дебютира на писта Дракон и спечели. Втори стана Стоян Апостолов, а трети – Станислав Паришков.