Новите правила е нормално да породят много въпроси за поведението на автомобилите. Ще се постарая да отсея най-важните неща, на които да акцентираме за да придобием някаква представа за поведението на болидите. Все пак зрителите получават оскъдна информация и видеата, достигащи до нас от Барселона са нищожни.
1. Като следящ тестовете от първа линия, как се получи преминаването на болидите през последния завой в първите им обиколки? Кои коли изглеждаха най-стабилни?
2. Как стояха те в трети и девети завой? Откроиха ли се някои с по-добра стабилност и по-висока скорост?
3. При кого беше най-явно изявен „porpoising“ ефекта? Видяхме подскачането на Льоклер е края на старт финалната права. Според много хора, това води до нестабилност в зоните на спиране и загуба на около 0.2-0.3 секунди в обиколката.
4. Преминаването през бавният трети сектор. Кой се справяше най-добре?
5. Скоростта на старт финалната права. Имате ли наблюдение кой успя максимално бързо да измине разстоянието от последния до първия завой?
6. Правиха ли опити пилотите за близко следване на болид пред тях? Ако да – губеше ли се сцепление и каква дистанция се поддържаше?
Въпроси на Мартин Барбуков
#ClubS1 #askTenchev #Formula1 #FormulaOne #F1 #catalunyacircuit