Като истински пъзел определи предсезонната подготовка президентът на Ферари Лука ди Монтедземоло.
Той коментира по време на автомобилното изложение в Женева, че ще е интересно колко болида ще завършат първата надпревара в Австралия.
– Конструкцията на новите автомобили за Формула 1 е много сложна, трябва да се определят и научат още много аспекти. Някои компоненти вече развихме, други се нуждаят от допълнителна работа, като нещата постепенно се напасват заедно. Направените тестове бяха незаменими. Не ме интересува какво правят другите, концентрираме се единствено върху себе си – заяви Ди Монтедземоло.
Според маркиза издръжливостта е може би най-сложния аспект в работата за всички отбори:
– Тези трудности са разбираеми, защото Формула 1 се изправи пред голямо предизвикателство през 2014 г., тръгвайки по един много иновативен път.
Звездата на щанда на Ферари в Женева е Ферари Калифорния Т. Автомобилът е въплъщение едновременно на елегантност и спортен характер, многостранност и ексклузивност, характерни за всеки модел Калифърния от 50-те години на ХХ век.
Моделът е с V8 турбодвигател при намалени вредни емисии и по-висока икономия на гориво. Максималната мощност е 560 к.с. Спринтът от 0 до 100 км/ч отнема 3,6 секунди, до 200 км/ч се достига за 11,2 сек. Калифорния Т се превръща от изискано купи в шикозен кабриолет само за 14 секунди.