Citroën C3 наскоро стана най-продаваният модел на марката за всички времена. С повече от 5,6 милиона произведени автомобила той надмина досегашния шампион, легендарния 2 CV. Сега само в рамките първия си месец четвъртото поколение на C3 беше резервирано от 10 000 клиенти в десетте страни, в които се предлага.
Новият ë-C3 осигурява на клиентите в B-сегмента практична и гъвкава ежедневна електрическа мобилност. Моделът се отличава със съвременен дизайн, висок комфорт и богата гама полезно оборудване. Според производителя ë-C3 е единственото електрическо превозно средство, предлагано в Европа на достъпни цени между 47 990 и 55 930 лева с ДДС.
Citroën ë-C3 с две добре оборудвани версии
Изборът, пред който са изправени потребителите, не е сложен. На уебсайта на марката се предлагат за резервация само две версии. Те са „You“ на цена от 47 990 лева с ДДС и „Max“ на цена от 55 930 лева с ДДС. Без да се налага да плащат и един лев, заинтересованите клиенти получават възможност да бъдат първите, с които избраният от тях дилър ще се свърже, за да ги помоли да направят своята поръчка, както и сред първите, които ще получат своя нов ë-C3 през септември 2024 година.
Кампанията продължава до 31 юли 2024 година. Всичко, необходимо да се направи, става много лесно онлайн само за няколко минути. Клиентите просто трябва да изберат версията и да получат своята оферта според желанията си за лизингови условия. За направилите резервации от Sofia France Auto са подготвили специални оферти:
- Връщане на стар автомобил с гарантирана цена на изкупуване при сключване на предварителен договор за лизинг. Това означава, че клиентите могат да карат своя автомобил до пристигане на новия и да получат обещаната цена за изкупуване независимо от амортизацията и допълнителните изминати километри.
- Специални лизингови условия за новите Citroën C3 и ë-C3 с възможност за до 45% остатъчна стойност и плаваща лихва 3.99% за целия период. Месечната вноска на C3 YOU e на стойност 190 лв. с ДДС.
Рекламната кампания за ë-C3 подчертава революционният характер на модела. Основно послание е, че електрическата мобилност вече не е привилегия на елита (виж видеоклипа с алюзия за Френската революция).