В: Фелипе, добре дошъл обратно. Както е да се върнеш, да си пак в колата, отново на състезание?
ФМ: Просто е чудесно да съм отново на работа. Това е професията ми от много години. Не участвах в няколко старта и е хубаво да съм пак тук. Чувствам се наистина щастлив, мотивиран.
В: Печелил си тук, но в миналото си имал и по-лоши моменти през сезон. Мислиш ли за това, решен ли си да го промениш?
ФМ: Смятам, че разбрахме лошите моменти от миналото и че в първия старт важното е да финишираш, да спечелиш точки. През минали години сме имали някои проблеми да завършим. Надявам се да не се случи сега. Надявам се да завършим повечето надпревари с добри точки – това е важно за края на сезона. Мнозина твърдят, че в началото е важна издръжливостта, но тя винаги трябва да е на ниво. Важно е да финишираш. Навъртяхме много километри по време на зимните тестове и това помага да разполагаш с добър болид на старта.
В: Михаел, какво е да се върнеш като титулярен пилот след тригодишно отсъствие?
МШ: Ами всъщност е малко по-напрегнато. От сутрин до вечер се работи, има много детайли и трябва да внимаваш.
В: До каква степен все още се напасваш към отбора? За теб се говори как си изградил тима във Ферари. Случва ли се същото и в Мерцедес?
МШ: Мисля, че в момента е трудно да се каже какво ще се случи. Ясно е, че е необходимо да се адаптираш, да еволюираш и да се развиваш с тима.може да откриеш потенциал в тази насока, тъй като винаги можеш да напредваш, да разбираш как отборът работи в определени моменти, защо нещо ще проработи, как можеш да комбинираш двете неща. Но досега мога да твърдя, че момчетата са добри. Има чудесна хармония – особено заради факта, че познавам шефа толкова добре, както и той мен. Нещата са значително улеснени от тази гледна точка, вървят по-гладко, но като цяло съм убеден, че съществува потенциал за развитие.
В: Печелил си два пъти тук. Какви са чувствата ти?
МШ: Да станат три пъти.
В: Фернандо, ти също имаш две победи – твоето мнение?
ФА: Да, аз също искам три.
В: Но, Фернандо, отново си в нов тим. Какво е основното предизвикателство? Какви са основните промени?
ФА: Както и Дженсън спомена, трябва да се адаптираш към новите хора, новата философия на действие, на подготовка за сезона. Дотук си изкарах страхотно. Чувствам се удобно в отбора още от първия ден, така че пристигаме за първия старт добре подготвени и готови за битка.
В: Ферари са смятани за един от двата топотбора. Ти виждаш ли нещата по този начин?
ФА: Всъщност не точно. Не правим сравнения между времената през зимата, нито се занимаваме с прогнози за първите надпревари. Просто се концентрирахме върху програмата си. Според мен са 4 отбора – Ред Бул, Мерцедес, Макларън и Ферари. Всеки от тях може да се смята за фаворит за предстоящото състезание и за първата част от шампионата. А и съм убеден, че други екипи като Заубер и Форс Индия ще имат силни стартове. Ние ще направим най-доброто. Добре сме подготвени, но искаме да сме световни шампиони през ноември, не през март. Целта е да спечелим шампионата и сме наясно, че никак няма да е лесно – трябва да работим упорито цели 10 месеца, сега сме едва на старта.