Приемствеността е ключът за успеха на Ред Бул във Формула 1, смята Марк Уебър. Австралийският пилот напусна отбора от Милтън Кийнс, който спечели титлите и при пилотите (със Себастиан Фетел), и при конструкторите през последните четири сезона и се присъедини към програмата на Порше за състезания за издръжливост. Той обаче е сред хората, които най-добре познават екипа, тъй като изкара там седем години (от 2007 до 2013 г.).
Известни съмнения относно стабилността на тима бяха породени, след като стана ясно, че в края на 2014 г. от Милтън Кийнс ще си тръгне шефът на аеродинамичния отдел Питър Продрому. Той бе привлечен от Макларън. Междувременно Мерцедес пък взеха други двама инженери от Ред Бул – Марк Елис и Жил Ууд.
– Лесно би било да се заключи, че един автомобилен състезател не зависи кой знае колко от странични неща, но случаят не винаги е такъв. Във Формула 1 има отбори с 500 служители, така че доброто управление и делегиране на задължения е много важно. Според мен Ред Бул доказаха, че приемствеността е най-сериозния показател. Политиката в отбора е почти да няма текучество на хора и пилоти. Непрекъснатото разместване на служители в F1 е може би дори по-лошо, отколкото във футбола, защото е неефективно и скъпо – обясни Уебър.
Той допълни, че на хартия най-голямото име в Ред Бул от стартирането на проекта във Формула 1 бе Ейдриан Нюи:
– Нямаше други. Философията не бе да се отмъкват хора от съперниците, а да изградят екип. Сега много от служителите на Ред Бул получават предложения отвън. Голяма част от успехите се дължи на тези невъзпети герои, за които публиката никога няма да чуе. Някои собственици на футболни отбори могат да си вземат поука от дългосрочното планиране, приложено в Ред Бул. Триумфите не идват за една нощ.