Екипът на Рено ще претърпи промени в мениджмънта в базите си във Франция и Великобритания. Целта е да бъде подсилен техническия отдел на тима. Френския екип не започна добре новия сезон и е едва на 7-а позиция при конструкторите след първите 4 състезания.
Като освен водещите 3 тима, пред него са още Макларън, Рейсинг Пойнт и Алфа Ромео. След 4 старта миналия сезон Рено имаше доста повече точки – 35 срещу 12 сега.
В базата във Вири-Шатийон във Франция са създадени 2 нови управленски позиции. Едната е инженерен директор, която ще бъде заета от Кристоф Мари от 1 август. А другата е директор по проектите към техническия отдел, на която ще застъпи Стефан Родригес.
И двамата ще отговарят за свършеното пред директора по двигателите Реми Тафен.
В другата база в Енстън, Великобритания, сегашният заместник-шеф дизайнер Мат Харман ще заеме позицията на инженерен директор в техническия департамент. Той ще отговаря пред техническия директор по шаситата Ник Честър.
Промените ще позволят на Честър и Тафен да се фокусират повече върху работата на шасито и задвижващата система. И в двете области Рено отстъпва значително спрямо водещите отбори.
It’s time for your #SpanishGP Technical Briefing! Our Head of Aerodynamics, Pete Machin, gives us some insight on car development, upgrades and more. ?#RSspirit pic.twitter.com/FHHONnntCC
— Renault F1 Team (@RenaultF1Team) May 8, 2019