Люис Хамилтън разкри, че първоначалният план на Мерцедес е бил той да спира в бокса 2 пъти за смяна на гуми. Британецът потегли от полпозишън с ултрасофт и след това влезе за смяна с типа софт в 24-ата обиколка. Последните показаха сериозна издръжливост при добро темпо от страна на пилота и в хода на състезанието в тима са решили Люис да не спира повече за смяна.
Още повече, че преследвачът му Фетел на два пъти сбърка на последния шикан и загуби няколко много ценни секунди и в крайна сметка така и не можа да се доближи до британеца и да го атакува. Розберг също следваше тактиката с един стоп, но заради леко спукване на гума трябваше да спре за нова смяна в 51-ата обиколка от общо 70.
При Ферари спортният шеф Маурицио Аривабене обясни, че Фетел, който завърши втори и караше с 2 стопа, не е било предвидено първоначално да кара с 2 спирания, но тактиката на Скудерията е била силно повлияна от виртуалната кола за сигурност, която беше назначена в 11-ата обиколка. В екипа са пресметнали, че ще загубят по-малко време при един такъв стоп (тъй като другите болиди се движат по-бавно) и като цяло решението ще даде предимство на тима.
„Опитахме се да вземем предимство от периода на виртуална кола за сигурност, който продължи доста по-малко то очакваното, обясни Аривабене. – Можеше да се окаже много добър ход, имайки предвид предвижданията за износването на гумите ултрасофт. Но тази деградация не се оказа такава, каквато очаквахме.”