Рено модифицира задвижващата си система за Гран при на Испания, като целта на френския производител бе да подобри издръжливостта и управляемостта на агрегата.
„Триседмичната пауза между Бахрейн и Испания ни даде възможност да прегледаме цялата налична информация от началото на сезона”, заяви оперативният директор на Рено Спорт F1 Реми Тафен. „Работихме упорито, за да се справим с проблемите си и имаме модифицирана спецификация на двигателя за предстоящото състезание, която би трябвало да е с по-добра издръжливост и управляемост.”
Тафен отбеляза също така, че Каталуния е в много по-голяма степен традиционна писта за разлика от първите четири в календара, а натоварването върху задвижващите системи е на средно ниво.
More from @cyroul: Reliability has been our Achilles Heel … but with 18 days to go before the first session in Spain…
— Renault Sport F1 (@RenaultSportF1) April 19, 2015
…we have the time to introduce the more permanent fixes we have in the pipeline and start making performance steps we are all keen to make
— Renault Sport F1 (@RenaultSportF1) April 19, 2015