Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Ръсел: Новият под работи ефективно, Хамилтън: Разбираме поведението на болида си

Ръсел: Новият под работи ефективно, Хамилтън: Разбираме поведението на болида си

2900
0
Джордж Ръсел
Джордж Ръсел; снимка: Мерцедес

Много положителни бяха реакциите на пилотите на Мерцедес Джордж Ръсел и Люис Хамилтън за автомобилите им F1 W15 след първия ден работа на пистата Зандвоорт. По-младият англичанин приключи деня на първа позиция. Съотборникът му бе трети в подреждането.

„Беше хубаво да се върна в колата и да започнем работа, която обаче не бе лека заради вятъра. Това бяха може би най-ветровитите условия, откакто карам във Формула 1. Автомобилът обаче вървеше наистина добре и новият под, който имахме още на Спа изглежда работи ефективно“, коментира Ръсел

„В челото като че ли разликите отново са малки. През останалата част от уикенда очакваме още една невероятна битка за местата на подиума. Трябва обаче да имаме предвид, че всичко утре може да е съвсем различно, защото условията вероятно пак ще се променят“, добави Ръсел.

Хамилтън каза, че началото на уикенда в Нидерландия не е било лошо за него.

„Всичко премина добре. Колата вървеше добре и бяхме близо до челото в подреждането. Разбираме поведението на болида си, а това прави началото на всеки уикенд далеч по-лесно. Може да направим някакви малки промени тук-там, но не големи и така много по-лесно се намира подобрение в представянето. Така бе и днес и настройките за останалата част от уикенда са добри“, каза Хамилтън.

Седемкратният световен шампион добави, че не е извлякъл максимума от обиколката си със софт и това е окуражаващо за квалификацията

Оперативният директор на Мерцедес Андрю Шовлин определи началото на уикенда като окуражаващо за Мерцедес.

„На мокрото – колкото можеше да се кара – данните от новия ни под съвпаднаха с очакванията ни. Ще продължим с него и по-нататък. И в двете сесии колите работеха добре. Скоростта в един тур изглежда солидна, макар че вероятно борбата с [Макс] Верстапен и Макларън-ите в квалификацията ще е сериозна. Темпото ни в дълги серии не бе толкова силно. Определено можем да го подобрим чрез управление на гумите и оптимален баланс“, каза още Шовлин.