Ред Бул кръсти своя сграда на бившия световен шампион в F1 Йохен Риндт. Тя е разположена в кампуса на Ред Бул Пауъртрейнс в Милтън Кийнс.
Новият отдел за двигатели на австрийската компания заработи с пълна сила. Очаква се скоро екипът да си сътрудничи с Порше върху разработването на следващото поколение задвижващи агрегати във Формула 1 през 2026 г. Ред Бул вече започна да се занимава с проектирането и конструирането на бъдещия хибриден V6 двигател.
Всички сгради в Милтън Кийнс са номерирани. Звеното за задвижващи системи се нарича „Сградата Риндт“ в чест на световния шампион във Формула 1 от 1970 г. Австриецът печели посмъртно титлата след като загива в квалификацията за Гран при на Италия на пистата Монца. Също така Риндт е бил добър приятел на съветника на Ред Бул д-р Хелмут Марко.
„Сега я наричаме „Сградата Риндт“, защото вече сме преминали етапа на числата„, каза шефът на Ред Бул Кристиан Хорнер.
„Инвестирахме в съоръженията, за да се опитаме да гарантираме, че сме в състояние да се конкурираме с настоящите производители на двигатели. Смятам, че това е основна пречка, защото преди 12 месеца започнахме от нулата.“
„Построихме фабрика за 55 седмици. Очевидно нямахме пълна яснота за нормативната уредба. Това е ключова стъпка за това как ще изглежда бъдещето на тима. Затова Ред Бул пое невероятен ангажимент към спорта, инвестирайки в подразделението за задвижващи системи.“
Миналата година RBPТ (Ред Бул Пауъртрейнс) привлече бившия ръководител на отдела за машинно инженерство на Мерцедес Бен Ходжкинсън. Сега британецът изпълнява ролята на технически директор в подразделението в Милтън Кийнс.
После следва привличането на десетки квалифицирани кадри. Наскоро Червените бикове постигнаха голям успех, когато наскоро нае високоуважавания главен инженер на Мерцедес Фил Прю. Преди това британецът оглавяваше отдела за двигатели на германския производител в Бриксуърт (Мерцедес HPP).
Прю е работил 25 години в Макларън, преди да се прехвърли в Мерцедес през 2016 г. Като се има предвид неговия статус в германския производител, той най-вероятно ще спази така наречения „gardening leave.“
„Силовите агрегати се развиват все по-успешно“, каза Хорнер.
„Нещата наистина се оформят. Можете да видите, че в Милтън Кийнс се превърнахме в индустриална зона и технологичен кампус. Инвестициите наистина са значителни.“
„Наехме впечатляваща група от хора за Ред Бул Пауъртрейнс. Всички те работят усилено.“
„Скоро ще заработи първият двигател, произведен в RBPТ. Това беше стръмна крива на обучение, през която привлякохме някои феноменални таланти.“
В началото на седмицата Хонда обяви, че ще продължи техническата подкрепа за Ред Бул до 2025 г. Японската компания ще продължи да произвежда задвижващи системи за австрийския отбор. След това екипът от Милтън Кийнс най-вероятно ще си партнира с Порше.
Our idea of a summer holiday… 👀 pic.twitter.com/n45q1RBZM4
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) August 6, 2022