Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Ред Бул намалиха наполовина пилотите в програмата си за млади състезатели

Ред Бул намалиха наполовина пилотите в програмата си за млади състезатели

65
0
Пиер Гали

Ред Бул намалиха наполовина пилотите в програмата си за млади състезатели – през 2014 г. в нея ще има само трима вместо шестима души.

Единственият, останал от тазгодишната селекция, е Карлос Сайнц младши. Към него се присъединяват Алекс Лин (тазгодишният победител в Гран при на Макау) и Пиер Гали (шампионът във Формула Рено 2.0). Данил Квят и Антонио Феликс да Коща, които бяха част от програмата, станаха съответно титуляр в Торо Росо и резервен пилот на Ред Бул в F1, като португалецът освен това ще кара в немския шампионат за туристически автомобили (DTM) за BMW. Отпадналите са Том Бломквист, Бейтске Висер и Кара О,Кийф.

Британецът Лин ще се състезава в GP3 през 2014 г., докато Гали и Сайнц ще са във Формула Рено 3.5.

Ясно е, че е фантастична привилегия да си част от екип, от който са излезли толкова пилоти за Формула 1, както и най-великият състезател на настоящото поколение – коментира Лин. – Вярвам, че мога да придобия по-голям опит и да свърша наистина добра работа в GP3. Според мен силата на отбора на Карлин и опитът ми определено би трябвало да помогнат да се справим.

Сайнц младши, син на световния рали шампион Карлос Сайнц, кара в GP3 и Формула Рено 3.5 през 2013-та. Той ще е с отбора на ДАМС, с който Кевин Магнусен взе титлата в първенството през изминалия сезон.

Според е много добре да имаш възможност да се концентрираш само върху един шампионат и да се опиташ да извлечеш максимума от него, отколкото да разпиляваш силите си в различни първенства. Наистина искам да се боря за титлата и да се постарая да спечеля, защото знам, че доброто представяне ще помогне за бъдещето ми – заяви Карлос.

Гали ще е част от тима на Арден, като той сподели, че ще работи упорито през зимата и също е безкрайно мотивиран за успех:

Най-голямата разлика е аеродинамиката. Има, разбира се, по-висока мощност, но това не е твърде сложно за управление. Смятам, че извличането на максимума от потенциала на болида в един тур е доста трудно – навсякъде трябва да си на лимита.