Тимът на Ред Бул няма да рискува с използване на прекалено агресивен ъгъл на сходимост на предните гуми в предстоящото състезание на Монца.
В Белгия на Спа-Франкоршамп миналия уикенд подобен подход донесе двойна победа за пилотите на тима. Себастиан Фетел и Марк Уебър използваха различна тактика в надпреварата, но двамата се наредиха първи и втори като предните им гуми са били наклонени на 4,3 градуса спрямо вертикалната ос, докато при съперниците от Макларън наклонът е бил с 10% по-малък (както обясниха от Пирели) или най-много 4 градуса.
По-агресивният ъгъл на атака на Ред Бул създаде опасения относно износването на вътрешната част на гумите им, но в крайна сметка всичко проработи.
Така с поставени под по-голям ъгъл гуми RB7 запази добра скорост в завоите във втория сектор, независимо, че крилата бяха максимално изправени и това пък даваше по-добра скорост на биковете върху правите.
Монца обаче е характерна преди всичко със скоростни прави, прекъсвани от шикани, за които подобно агресивно решение за наклон на гумите няма да е необходим.
Времето се очаква да бъде доста по-горещо, а това ще направи загряването, но и износването на гумите, по-лесно.
Изтекла информация от тима гласи, че този път вероятно ще има разлика обаче в настройките на ъгъла на сходимост на левите и десните колела заради работата на колите в бързите завои Параболика и Гранде (първият след шикана на старта).