Ред Бул показа някои от подобренията в RB19. Отборът от Милтън Кийнс направи някои промени по своя автомобил за състезателния уикенд в Унгария. Очаква се новостите в RB19 да подобрят представянето на пистата с поне 0.2 сек.
🔧 | Mini cooling vents on RB19
One step closer to the seeing the new sidepod?👀
©️ | @RosarioGiuliana pic.twitter.com/qF51D3IkxQ
— RBR News 🇳🇱🇲🇽 (@redbulletin) July 20, 2023
Ред Бул наложи сериозна доминация от началото на сезон 2023. Базираният в Милтън Кийнс отбор спечели всички основни състезания, както и всички спринтове до този момент. Понастоящем Ред Бул има аванс от 208 точки при конструкторите спрямо Мерцедес. Същевременно Макс Верстапен води уверено на върха и се приближава към трета световна титла. Нидерландецът води с 99 точки спрямо Серхио Перес и 118 точки спрямо Фернандо Алонсо от Астън Мартин
Въпреки доминиращата си позиция, Ред Бул не дава признаци на отпускане преди лятната ваканция. Австрийският отбор реши да направи някои промени по своя автомобил. Тимът от Милтън Кийнс е заложил на интересни решения, които тепърва ще се разбере дали ще дадат нужното подобрение.
🚨 | RB19 sidepod inlet comparisons
Red Bull have gone for a new ‘letterbox’ looking sidepod inlet, it’s wider and less tall compared to Baku [Verson-2] and the launch-spec
What is Adrian Newey cooking? 😳
© @FDataAnalysis#HungarianGP #F1 pic.twitter.com/tIhAPWi8VY
— RBR Daily (@RBR_Daily) July 20, 2023
Отборите нагоре и надолу по стартовата решетка се насочиха към философията, използвана от Ред Бул след въвеждането на новите технически правила през 2022 г. Например Макларън заимства някои от идеите на „Червените бикове“. Отборът от Уокинг направи огромна крачка напред и на практика бе вторият най-бърз отбор втори по скорост в Гран при на Великобритания.
Новият дизайн има много по-широк и плитък сайдпод. Това е продължение на тенденцията от втората версия на дизайна, при която височината на входа вече беше намалена в сравнение с началната спецификация.
Ако подобрението проработи според желанията, то ще засили позицията на Ред Бул на върха в F1. Това ще позволи на отбора да се съсредоточи изцяло върху колата за следващия сезон. Ред Бул също така се стреми да стане първият отбор, спечелил всички състезания в един сезон.
До момента нито един отбор не е спечелил всички състезания от дадена кампания. Макларън бе много близо до това през 1988 г. Екипът от Уокинг печели 15 от общо 16 състезания, като 11 от тях бяха поредни. Серията на Макларън е била спряна от Ферари. Скудерията записва двоен успех в домашната си Гран при на пистата „Монца“.
🔧 | Clearer photo of RB19 new sidepod without fairing
Literally insane undercut🤯🤯🤯
©️: @jucerasoli pic.twitter.com/tLoghLt58y
— RBR News 🇳🇱🇲🇽 (@redbulletin) July 20, 2023