Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Ред Бул се борят с 18-часови смени срещу кризата

Ред Бул се борят с 18-часови смени срещу кризата

50
0
2014,Себастиан Фетел

Дори след последните тестове в Бахрейн светлините във фабриката на Ред Бул в Милтън Кийнс не изгасват. След изключително неприятните проблеми, лишили отбора от достатъчно време за изпитания пред шампионите явно стои много работа, за да изправят на крака непрекъснато сриващия се RB10. Всички дават своя принос за това и работят почти без прекъсване.

„Имаме невероятно количество работа преди заминаването за Австралия“, обяснява д-р Хелмут Марко пред германското седмично издание Sport Bild. „Особено момчетата, които се занимават със софтуера трябва да избутват 18-часови смени. Работи се почти без прекъсване. Печелим заедно и заедно трябва да положим неимоверни усилия, за да продължим да печелим.“

Ред Бул регистрираше проблем след проблем по време на предсезонните изпитания в Бахрейн и Херес. Непрекъснато прегряваха както двигателят, така и системите за възвръщане на енергия. Освен това в нито един момент екипът не успя да използва пълната мощност на задвижващите системи на Рено.

„Определено Рено имат проблеми с това, да комбинират добре своите системи и да ги накара да работят правилно“, изказа своето мнение по въпроса и бившият пилот Тимо Глок. Същите проблеми не престанаха да мъчат също така и останалите отбори, разчитащи на задвижващи системи Рено – Лотус, Торо Росо и Катерам.

„В това отношение Мерцедес и Ферари изглежда са свършили много по-добра работа“, продължава Глок. „Нюи обича да рискува в своите конструкции и този път изглежда е на път да загуби. Имаше дори направени от него коли, които не направиха и по едно състезание (има предвид Макларън МР4-18 който през 2003 г. не записа и едно състезание заради проблеми с охлаждането – б.а.)

Инженерите трябваше да са наясно предварително от колко охлаждане се нуждаят. Възможно е при симулациите Ред Бул да са се объркали.“

Времето, което остава за екипа е до края на седмицата, като през уикенда колите ще бъдат натоварени за пътуването до Австралия. Единственото радостно нещо за инженерите е, че при малкото направени бързи обиколки колата изглежда във форма.

„Нашите измервания показаха, че новите части функционират перфектно и подобряват значително колата. Това, че на трасето нещата не изглеждаха перфектно бе заради софтуера на задвижващата система“, обяснява Марко.

„Ред Бул не бива да бъдат отписвани от никого“, прави своето заключение Глок. „Дори да се провалят на старта те са в състояние бързо да наваксат изоставането си. Все пак си мисля, че Мерцедес са фаворити за титлите през тази година.“