Начало Избрани Ред Бул се отказа от специалното оцветяване на RB20 за Сингапур и...

Ред Бул се отказа от специалното оцветяване на RB20 за Сингапур и Остин, за да не се добавя тегло

955
0
Ред Бул F1, Ред Бул Рейсинг
снимка: Ред Бул Контент Пуул

Ред Бул се отказа от специалното оцветяване на болидите на Макс Верстапен и Серхио Перес за Гран при на Сингапур и САЩ, защото боядисването увеличавало теглото на RB20. Отборът от Милтън Кийнс търси решение на проблемите си с поведението на колите и иска да избегне всичко, което би могло да влоши ситуацията.

Ред Бул започна в началото на сезон 2024 инициатива, наречена „Rebl Custms“. Тя бе част от събитията, посветени на 20-ата годишнина от началото на участието на отбора във Формула 1

Екипът от Милтън Кийнс покани феновете си да изпратят дизайни за определени стартове, от които трябваше да бъдат избрани вариантите за няколко надпревари. Първото такова оцветяване бе създадено и реализирано за Гран при на Великобритания. Следващите трябваше да са за Сингапур и надпреварата в Остин, Тексас.

„За съжаление в тестовата фаза за това как биха изглеждали в действителност някои от „Rebl Custms“ дизайните за RB20 открихме, че използваната за тях боя добавя неочаквано и непредвидено тегло към автомобилите. Приоритет за отбора е да направи болидите си възможно най-конкурентоспособни за останалата част от сезон 2024. Всяко допълнително тегло води до компромиси с представянето. В резултат на това и с натежало сърце трябва да съобщим, че отборът взе решение да няма специално оцветяване в Сингапур и САЩ“, се казва в изявлението на тима.

Два други отбора – Мерцедес и Виза РБ – ще са със специално оцветяване на колите си в Сингапур. Осемкратните световни шампиони отбелязват по този начин 50-ата годишнина на един от основните си и най-важни партньори – Петронас. Екипът от Фаенца ще е с дизайн, създаден от модния гигант Hugo.

Макс Верстапен отбеляза преди Гран при на Сингапур, че очаква надпреварата да е предизвикателство

„Разбрахме какво сбъркахме в Баку и в Сингапур ще можем да пробваме някои различни неща. Марина Бей е чудесна писта, но исторически е предизвикателство. В състезанието битката обикновено е доста близка. Освен това винаги е горещо и влажно. Ще е важно да имаме малко повече контрол върху колата в нискоскоростните секции, за да не подскача. Надявам се това да помогне. Продължаваме да се борим за шампионата. Печелим и губим като отбор и ще натискаме заедно, за да се върнем по-силни на писта“, коментира Верстапен.