Начало Автомобилни новини Renault CLIO: Символ на едно ново поколение

Renault CLIO: Символ на едно ново поколение

463
0
Renault CLIO
Новото Renault CLIO, снимка Рено

Renault представя новото CLIO на Автосалона в Женева. Това е 5-ото поколение на емблематичния модел, от който са продадени около 15 милиона броя. Лансирано през 1990 г., Clio се превръща в най-продаваният модел на Groupe Renault в световен мащаб.

Clio е любимият автомобил на френското население повече от всеки друг модел и дори се издига до челното място в “B” сегмента в Европа от 2013 г. насам. Забележителното представяне продължава и продажбите на Clio нарастват всяка година от 2012 до 2018 г.

По-модерно и атлетично, новото Renault CLIO черпи от ДНК-то, на което дължи своя почти 30-годишен успех. Моделът надгражда силните страни на всяко от четирите предходни поколения, отваряйки нова и дългоочаквана глава в една славна история.

Както при първото поколение, то „притежава всички качества на велик автомобил“. Подобно на модела, лансиран през 1990 г., новото Renault CLIO съдържа технологии, налични в автомобилите от по-висок клас като Megane и Espace.

От второто поколение моделът е приел изключително високите стандарти по отношение на простор и комфорт.Също като третото поколение автомобилът въвежда нова ера по отношение на усещането за качество.

От четвъртото поколение новото Renault CLIO наследява впечатляващ дизайн, вдъхновил цялата гама на Renault и превърнал се в истинска запазена марка.

Проектирано въз основа на принципа „еволюция и революция“, новото Renault CLIO пренаписва правилата с по-зрял дизайн на купето и изцяло обновен интериор. С по-изваяни линии и по-изявена предна част, новото Renault CLIO излъчва повече стабилност и модерен стил като същевременно остава разпознаваемо.

Отвътре, революцията е поразително отличима. Интериорът с изцяло нов дизайн е вдъхновен от по-високите сегменти както по отношение на усещането за качество, така и по отношение на наличните технологии. Тези предимства облагодетелстват пътниците, предлагайки им по-голяма практичност и лесна употреба.

Новото Renault CLIO е водещият елемент на стратегическия план на Groupe Renault  „DrivetheFuture (2017-2022)“. Представен през есента на 2017 г., планът има три ключови цели:

Електрически: до края на 2022 г.Groupe Renault ще предложи 12 електрифицирани модела в своята гама. Новото Renault CLIO ще бъде първият със своя хибриден двигател E-Tech, базиран на технология, разработена от Renault.

Автономни: до края на 2022 г.Groupe Renault ще продава 15 модела, оборудвани с технологии за автономно управление. Новото Renault CLIO ще бъде пионер в това отношение посредством системите в помощ на водача, водещи до автономно управление.

Новото Renault CLIO е в основата на стратегията, насочена към увеличаване на синергиите в Алианса. Тази стратегия разчита главно на развитието на споделените технологии и използването на нови платформи, като платформата CMF-B, върху която за първи път ще бъде изградено новото Renault CLIO и неговата нова електрическа и електронна архитектура. По този начин платформата може да интегрира най-новите технологии, за да отговори на новите пазарни изисквания.

2019 – Nouvelle Renault CLIO