Начало Автомобили Renault Nissan България с ръст в продажбите за 2011 г.

Renault Nissan България с ръст в продажбите за 2011 г.

51
0
Рено

Renault Nissan България отчете ръст в продажбите на нови автомобили през 2011 г. спрямо 2010 г., като представителите на компанията у нас са особено доволни от някои продукти като Renault Megane, което има почти двойно увеличение в реализацията – от 189 автомобила през 2010 г. на 401. Dacia Duster също има подобен ръст – от 237 продадени автомобила на 427. При лекотоварните автомобили на Renault Master увеличава продажбите си повече от три пъти. Oт 48 бройки за 2010-та те нарастват на 160. Общо при марките Renault и Dacia се наблюдава увеличение на продажбите от цели 30% спрямо предходната година.

За 2011 г. Renault e реализирала 1375 продажби, а Dacia 1735.

Nissan запазва стабилни продажбите си спрямо 2010 г., реализирайки 621 автомобила за изминалата година.

В Renault смятат, че добрите резултати са следствие на развитието на продуктите, които са все по-икономични и резонни за потребителите. В тази връзка се очаква и позитивно развитие през 2012 г. През второто тримесечие ще се появи напълно обновената гама за Megane и Scenic. През третото тримесечие пък в България ще се появят и дългочакваните нови модели в гамата на Dacia в лицето на Lodgy и заместителите на Logan MCV и Logan Van. Към края на годината почти веднага след световната си премиера ще бъде представен и един модел, който ще покаже изцяло обновения дизайн на марката Renault: Clio IV. Обновеното лице на Dacia Sandero ще се появи при нас в края на годината.

Nissan ще предложи на клиентите си нови технологии. Такива са например новата X-Tronic CVT трансмисия за 1,6 л бензиновия двигател на Qashqai и нов дизелов двигател 1,6 dCi 130 к.с. със start and stop система. Micra ще допълни гамата си с новия DIG-S двигател. А Nissan GT-R ще зарадва феновете си в България с  увеличена мощност от 550 к.с.

В глобален план Renault възлизат на 2 722 062 автомобила, което представлява увеличение от 3,6% спрямо 2010 г. Доказателство за рекордните продажби на групата през 2011 г. e например фактът, че в Европа Renault остава на второ място по продажби за леки и лекотоварни автомобили с 8,6% пазарен дял. А само по продажби на лекотоварни автомобили Renault e номер 1 за 14-та поредна година с 15,6% пазарен дял. Извън Европа резултатите са още по-красноречиви. Всички региони извън Стария континент, където се представлява марката, бележат ръст от 19,2%. Пазарите, на които се продават най-много автомобили от групата Renault (по реда на тяхното представяне) са Франция, Бразилия, Германия, Русия, Турция, Италия и т.н. На глобално ниво Nissan бележи рекордни продажби за декември 2011 г. с ръст от 19,4%. Резултати за каледарната 2011 година също нарастват с 4 669 981 автомобила, представляващи 14,4% ръст спрямо предходната година.