Начало Автомобили Рено Нисан България отпразнува първи рожден ден c поглед напред

Рено Нисан България отпразнува първи рожден ден c поглед напред

122
0

На 15 ноември 2005, Рено Нисан България представи на медиите мотивите за създаването на филиала на Рено Груп в България, мисиите му и търговските му цели.

“Една година по-късно искам да споделя с всички вас удовлетворението ми от доброто развитие на проектите ни и постигането на зададените ни цели: да развием дилърска мрежа, отговаряща на стандартите на Renault, Nissan и Dacia, да развием имиджа на марките и да подобрим качеството на предлаганите услуги” каза Лоран Бернар, изпълнителен директор на Рено Нисан България.

Към началото на месец ноември, Рено Нисан България има 17 дилъра в страната, от които 15 за Дачия, 14 за Рено и 5 за Нисан, което позволява да се покрие 90% от пазара. Част от шоурумите са временни, създадени във вече съществуващи адаптирани сгради. С цел да покрие цялата територия на страната или да замести временните сгради Рено Нисан има 11 проекта за нови дилърски представителства, които трябва да бъдат завършени през 2007г. “Това са проектите, в които нашите партьори са направили най-големите инвестиции и искам да им благодаря още веднъж за доверието им в нашите марки.” – отбеляза господин Бернар.

През следващата година, темите “Сигурност” – област, в която Renault e световен лидер – и “Автомобилен спорт” ще бъдат водещи за марката, без да забравяме успеха на Renault във Формула 1.

От днес Megane RS развиващ 225 к.с. ще бъде прeдлаган на българския пазар на атрактивната за този клас автомобили цена от 49 950 лева. Clio RS ще се предлага от началото на 2007 година, както и Clio Cup и R3 (за новата категория 2.0 l без турбо).

През 2007, Рено Нисан България ще направи и първите си стъпки в автомобилния спорт – проект, който ще бъде представен официално в началото на годината.

Идването на Nissan Qashqai през февруари и Nissan Tiida малко по-късно през годината ще позволят на марката да направи прехода между 4х4 гамата и автомобилите от сегмент В като Micra и Note и да предложи по този начин една пълна и оригинална гама.

Oт cвоя страна Dacia става все по-популярна, както личи от значителния брой поръчки, и в частност от началото на месец октомври след лансирането на комби версията Logan MCV.

С влизането в сила през 2007 на забраната да се трансформират 5-местни автомобили в 7-местни, интереса към фабричната 7-местна версия на Logan MCV ще ce увеличи още повече.

“Тъй като имиджа на нашите марки в България е много важен за нас, се радваме да ви представим конкурса “Рено Нисан България Мастер Инициатива”, който ще се проведе под патронажа на негово превъзходителство посланика на Франция Ив Сен Жур.” сподели Лоран Бернар. За това първо издание 2007 студентите в магистърски програми по маркетинг и мениджмънт ще могат да предложат проектите си на тема: “Как да направим марката Дачия още по-атрактивна за младите хора?”. Партньори на инициативата са Publicis Marc и Consulteam.

Рено Нисан България има за цел да развива сервизната си база и разнообразните си предложения за асоциирани услуги с цел да осигури оптимално бързо и качествено обслужване на всичките си клиенти. Капацитетът на сервизите ще се удвои в следващите три години в отговор на нарастващия брой нови автомобили.

“Изграждането на дилърската ни мрежа, рекламните инвестиции и предлаганите услуги дадоха плодовете си и ще ни позволят да достигнем повече от 100 милиона лева обopoт през тази първа година.”