Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Рено тестваха подобрения на задвижващата си система с Лотус

Рено тестваха подобрения на задвижващата си система с Лотус

30
0
двигател,Рено,Рено Спорт F1

Работата на Рено по промените в задвижващата система преди следващия предсезонен тест на отборите от Формула 1 върви по план. Френският производител влага максимални усилия, за да изглади всичко след грижите на Херес и успя да изпробва някои от подобренията си с Лотус.

В първите тренировки, проведени на испанската писта, отборите със системата на Рено имаха сериозни проблеми. Торо Росо и Катерам все пак успяха да направят повече обиколки, докато резултатът на шампионите Ред Бул бе 21 тура след четири дни изпитания. Заместник-управляващият директор на екипа от Вири-Шатийон Роб Уайт обясни впоследствие, че доставчикът разбира проблемите и бе убеден, че ще има готови решения навреме за следващите тестове.

Твърди се, че увереността на Рено Спорт F1 се корени в излизането на писта на новия Лотус Е22. Тимът от Енстън пропусна изпитанията на Херес и колата излезе на трасе едва в края на миналата седмица. Тя е преодоляла максимално разрешените 100 км по време на т.нар. филмов ден без особени проблеми в издръжливостта.

Впоследствие Рено потвърдиха, че задвижващата система на Лотус е била с минимални промени в хардуера, оправени проблеми със софтуера и подобрения на калибровката. Наученото по време на шейкдауна ще бъде приложено в последната спецификация на задвижващата система.

Сега имаме, разбира се, по-дълъг списък за Бахрейн. Останаха много неща, които искахме да изпитаме на Херес, а не можахме да го сторим. Следващата стъпка е да идентифицираме първопричината за грижите ни, да намерим решение и да подсилим процеса си на проверка, за да сме по-уверени, че в Бахрейн ще действаме по нормалния начин. Крайният срок за хомологация е края на февруари и това е част от основата на правилата. След това промени ще са разрешени единствено след предварително съгласие на ФИА. Не бива да се вторачваме прекалено в датата. Правилата за задвижващата система са огромно предизвикателство, но и възможност, при това огромна и с невероятно значение за връщането на F1 в авангарда на технологиите. Разполагаме с необходимия инструментариум и решителност, за да успеем. Стъпката, която трябва да направим, за да постигнем приемливо ниво на представяне, е по-голяма, отколкото ни допада. Работим упорито да поправим това навреме за Бахрейнобясни по-рано Уайт.

Подробности относно задвижващата система на Рено и начина й на действие може да намерите в новия брой на списание ClubS1 (168).