Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Розберг №1 и във втората тренировка в Германия

Розберг №1 и във втората тренировка в Германия

29
0

Нико Розберг беше най-бърз и във втората свободна тренировка за Гран при на Германия на пистата Хокенхайм. Както и в първата сесия по-рано днес, той имаше предимство в чистата скорост спрямо съотборника си в Мерцедес Люис Хамилтън в една бърза обиколка с гумите суперсофт. Нико бе по-бърз с 0.4 сек, запазвайки преднината си спрямо първата тренировка.

Този път все пак изоставането на конкурентите бе по-малко, като третият Фетел бе на 0.6 сек, а 4-ият Верстапен на 0.8 сек. Сесията мина отново много спокойно без инциденти и без спирания, като пилотите бяха следени да не излизат с 4-те колела извън пистата на завой 1, тъй като това им помага да преминат с по-висока скорост и да постигнат по-висока такава на следващата права.

 

 

Сесията бе наблюдаване от сина на легендата Михаел Шумахер – Мик, който бе в бокса на Мерцедес. Тренировката започна с активно каране на почти всички пилоти на пистата. Времената бързо се подобряваха, но най-същественото нещо за първите 13 мин беше инцидент в бокса, при който Хамилтън, при излизането от гаража на Мерцедес бутна леко един от фотографите. Последният падна, но изглежда се измъкна без контузии.

 

 

Люис пък се отърва без счупвания по колата и постигна най-добро време след първите 20 минути, следван от Розберг и Рикиардо. След това Райконен поведе с гумите суперсофт, пред Хюлкенберг. Розберг обаче със суперсофт бързо излезе начело, следван от Хамилтън, който отново бе по-бавен от съотборника си с тези гуми, този път с 0.4 сек. По-назад, на 0.8 сек бяха Верстапен и Рикиардо с Ред Бул, следвани от Райконен. 45 мин след началото на сесията и Фетел направи бърз тур със супермаките гуми, като успя да запише 3-и резултат, на 0.6 сек от Розберг.

В последните 35 мин пилотите започнаха да правят състезателни симулации с много гориво. В тях пилотите на Мерцедес изглеждаха също много силни, но постиженията на колите на Ред Бул бяха доста близки, а тези на Ферари по-слаби.