Нико Розберг призна, че е трябвало да гледа по волана и сам да се оправя с проблема със загубата на мощност от хибридната система в средата на състезанието за Гран при на Европа в Баку. Пилотът на Мерцедес спечели с лекота надпреварата, като бързо успя да смени режима и да се справи с неприятната ситуация. В същото време на съотборника му Люис Хамилтън му отне 12 обиколки, което му коства и шанс да се бори за по-предна позиция от 5-ата.
„Нямах чувството, че нещо може да се обърка в нито един момент днес, заяви Нико след финала, за който това бе 5-а победа за сезона. – Колата беше изключителна този уикенда, за което трябва да благодаря много на тима. Започнах да го усещам в квалификацията вчера, това перфектно чувство.“
„Очаквахме да има момент, в който на трасето ще излезе кола за сигурност, каза още Розберг. – Аз се надявах това да не се случи, тъй като можеше да обърка състезанието като цяло. Имах само едно притеснение, когато усетих, че губя мощност в средата на състезанието. На инженерите ми не беше позволено да ми кажат както трябва да направя. Трябваше да гледам волана си и да се опитам да го оправя сам, което проработи добре.“
„The engineers weren’t allowed to tell me what to do, so I had to fix it myself, which worked out“ @nico_rosberg pic.twitter.com/4qbI4ImrPx
— MERCEDES AMG F1 (@MercedesAMGF1) June 19, 2016