От екипа на Уилямс се надяват на поредния си силен уикенд през тази година, който да им позволи да изпреварят Ферари в класирането при конструкторите. Англичаните изостават само на седем точки от своите съперници и смятат да се възползват максимално от предимствата, които дава задвижващата система на Мерцедес. И докато преди година никой не слагаше екипа от Гроув сред фаворитите, то сега надеждите за първа победа са все по-оправдани.
„Може би отборът също има сериозна вина за случвалото се в миналото“, обяснява Роб Смедли промяната, част от която е и той. „Пат (Саймъндс – б.а.) и аз защитаваме едни и същи виждания, и в тях взаимните обвинения нямат място. Когато се действа с обвинения, тогава 60% до 90% от работните усилия отиват в това, да защитаваш собствената си работа пред останалите, вместо да обедините усилия и да вървите напред, да се решават проблемите и да се изглаждат процесите.“
Смедли, който дълго време бе рейс инженер на Фелипе Маса във Ферари иска да продължи да изтъква позитивното развитие вместо да се залага на прехвърлянето на отговорност.
„Когато нещо стане, аз поемам отговорност, независимо от това, кой е взел решението в действителност. Тогава нещата се решават много по-бързо и ситуацията се успокоява. Не искаме да изхвърляме никого, не искаме да търсим виновник. Така работниците могат да се концентрират върху положителното. По този начин всичко става по-лесно и именно затова искаме да наложим тази култура на отношения и тя явно дава плодове. Пат със сигурност е най-добрият шеф, който някога съм имал“, хвали Смедли Пат Саймънд. Саймъндс се грижи за работата във фабриката, докато бившият кадър на Ферари е отговорен за работата на пистата.