Себастиян Фетел успя да спечели Гран при на Корея. Германският пилот на Ред Бул изпревари своя съотборник Марк Уебър и състезателите на Ферари, Фернандо Алонсо и Фелипе Маса. По този начин Фетел излезе начело в класирането при пилотите с преднина от шест точки пред Алонсо.
Останалите места в десетката се заеха от Райконен, Хюлкенберг, Грожан, Верн, Рикиардо и Хамилтън.
Себастиян Фетел поведе веднага след старта след като успя да влезе още в първия удобен за него ляв завой като лидер. Марк Уебър бе втори, а за третата позиция се разигра сериозна битка между Хамилтън и Алонсо. Все пак в края на втората права испанският пилот на Ферари успя да надделее. Райконен се опита хитро да се възползва от борбата между двамата, но в крайна сметка това само му донесе загуба на позиция спрямо Фелипе Маса. Хюлкенберг успя от своя страна да изпревари Грожан, а Перес и Шумахер допълваха десетката.
В средата на колоната пък Камуи Кобаяши удари Дженсън Бътън, като от инцидента пострада и Нико Розберг, чиито радиатор бе спукан.
Темпото на Шумахер обаче не бе достатъчно високо и скоро Ди Реста го постави под напрежение.
Първите спирания в бокса започнаха в 14-ата обиколка. Хамилтън, Хюлкенберг и Грожан смениха гуми, а тур след тях същото направиха Уебър и Маса. В 16-ата обиколка пък Фетел и Алонсо бяха обслужени, като всички в челото сложиха меки гуми.
Размествания в челото не настъпиха. Фетел продължи да е водач, а Уебър бе зад него. Алонсо за малко не бе изпреварен от Серхио Перес, който влезе в бокса едва 19-ата обиколка. Хамилтън бе пред Маса и Райконен, а зад финландеца следваха Хюлкенберг и Грожан.
Балансът с меките гуми на Макларън-а на Люис Хамилтън определено не бе добър и скоро той бе настигнат от Маса. Пилотът на Ферари нямаше проблем с използването на DRS системата да го изпревари след като го настигна в 21-ата обиколка. Проблемите на англичанина продължиха и скоро бе настигнат и от Райконен. Финландецът атакува на трети завой в 23-ия тур, но Хамилтън успя да се защити, но обиколка по-късно нямаше никакъв шанс. Все пак обаче радостта на Райконен не продължи дълго, защото Хамилтън контраатакува още в следващия завой и успя да си върне позицията.
Преднината на Фетел пред Уебър в 26-ата обиколка бе 8 секунди, а Алонсо бе на 2 секунди зад втория болид на Ред Бул.
В 27-ия тур Хамилтън влезе за втори път в бокса заради проблемите в баланса. Направените промени обаче явно не повлияха особено, защото англичанинът, върнал се на пистата зад Ромен Грожан на осма позиция, се оплака след кратко, че колата му е прекалено нервна.
Невъзможността на Грожан да изпревари Хюлкенберг принуди французинът да влезе в бокса в 32-ата обиколка. Уебър направи същото тур по-късно и излезе пети. Хюлкенберг бе обслужен в същата и излезе отново пред Грожан, но този път французинът успя да се възползва от незагретите гуми на болида на Форс Индия и изпревари германеца малко след излизането му от бокса.
В 35-ата обиколка Фернандо Алонсо направи своето второ спиране, но не успя да се върне на пистата пред Марк Уебър. В 36-я тур Фетел, Маса и Райконен сложиха нови меки гуми, но промени в класирането не настъпиха.
Фетел продължи да води пред Уебър с комфортна преднина, следван от Уебър, Алонсо, Маса, Райконен, Хамилтън, Грожан и Хюлкенберг.
В 40-ата обиколка Грожан атакува Хамилтън, който отново имаше проблеми с гумите. От борбата между двамата обаче се възползва Нико Хюлекнберг, който с чудесна маневра на 4-и завой успя да се изкачи на шеста позиция, изпреварвайки и двамата си съперници.
Хамилтън бе предупреден от бокса, че няма да може да изкара до края на състезанието с този комплект гуми. Затова той направи трето спиране в 43-ата обиколка и излезе едва десети, зад пилотите на Торо Росо, Даниел Рикиардо и Жан-Ерик Верн.
Цели четири обиколки бяха необходими на Хамилтън да настигне Верн и да го постави под напрежение. Пилотът на Макларън обаче така и не успя да изпревари болид на Торо Росо. Парче от изкуствената трева на 10-ти завой се закачи на дефлектора пред кутиите на радиаторите на колата на Макларън и това наруши още по-сериозно баланса на колата му. Грешка на Рикиардо пък позволи на Верн да изпревари своя съотборник и да вземе осмата позиция.
До края промени в класирането не настъпиха, но Фетел имаше известни притеснения с износването на своята предна дясна гума. Той бе предупреден от своя рейс инженер на няколко пъти, че е възможно продукта на Пирели да го предаде в последния момент. Именно заради това световният шампион бе принуден да върне газта в края на надпреварата. Преднината му пред Уебър, Алонсо и Маса обаче бе достатъчна и така за втора поредна година германецът успя да спечели надпреварата на пистата Йеонгам в Южна Корея.
С тази си победа той успя да поведе и в класирането при пилотите с шест точки пред Фернандо Алонсо. В класирането при конструкторите пък Ред Бул увеличи значително своята преднина пред Макларън с тази си двойна победа, докато отборът от Уокинг записа едва 1 точка.