Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Строл: Работата с гумите е най-големият проблем

Строл: Работата с гумите е най-големият проблем

56
0
Люис Хамилтън

18-годишният канадец Ланс Строл е смятан от мнозина в падока на Формула 1 за твърде надценен пилот, чието място в тима на Уилямс бе осигурено само благодарение парите на баща му. Мнозина обаче твърдят, че всъщност шампионът във Формула 3 има доста талант и е въпрос на време да го разкрие. На трасето в Манако днес срещата с Ланс бе рядко посетена, а младежът открехна част от причините за неуспеха си до момента дори да спечели дори точка.

„Най-големият проблем за мен е да работя с гумите”, призна той. „Работният им прозорец е изключително тесен и не успявам винаги да ги „вкарам” в него. За мен Барселона бе най-тежкият уикенд досега, защото с нито един от типовете гуми нямах никакво сцепление. А очаквах точно там да постигна по-добър резултат, защото това е пистата, която познавам най-добре, но беше много трудно. В същото време в Русия, където не бях стъпвал, завърших 11-ти и ако не бях направил грешка в първата обиколка, реално имах шанс за топ 10.”

Строл заяви, че е щастлив и благодарен, че работи с толкова опитен пилот като Фелипе Маса, до чийто данни има не просто достъп, а и бразилецът го съветва директно как да кара.

„На пръв поглед изглежда, че точно намирам начин да имам скорост близка до неговата и сме на десети от секундата и той изведнъж отлита в Q2, като прави това най-вече подготвяйки гумите си по-добре”, заяви Ланс.

Канадецът обясни още, че Маса е по-бърз от него в бавните завои и там учи най-много от него, докато в бързите темпото им е по-близко.

Според Строл непознаването на трасето в Монако със сигурност няма да му е от полза този уикенд, а участието в Макао просто му дава идея за карането по улична конфигурация, но няма как да го ориентира много сериозно какво го очаква този уикенд. Същото се отнася и до работата на симулатора, но все пак всичко е от полза. Освен това никога не е карал кола от Формула 1 по улиците, за да може да сравни поведението й дори с болид от F3.