Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Само единият Хаас ще е с новия пакет в Унгария – този...

Само единият Хаас ще е с новия пакет в Унгария – този на Магнусен

17553
0
Кевин Магнусен, Хаас
Кевин Магнусен; снимка: Хаас

Отборът на Хаас залага сериозни надежди на пакета с новости, който ще има за предстоящата Гран при на Унгария. Болидите VF-22 са на практика без промени от началото на сезон 2022. Гюнтер Щайнер каза, че от обновлението се очаква подобрение в темпото поне с 0,2 сек. Възможно е това да е и единствените сериозни новости по колите до края на сезона.

Въвеждането на пакета не върви без проблеми. Аеродинамичните изпитания са показали недобри резултати в развойния етап на новостите. Затова се е наложило връщане, преизчисления и нови CFD симулации.

Това е довело до забавяне в производството и в Хаас са готови само с един пакет нови компоненти. Той ще бъде даден на пилота с по-предна позиция в генералното класиране, а това е Кевин Магнусен. Датчанинът е 11-ти с 22 точки. Мик Шумахер е на 15-то място с 12

В Хаас имат известни грижи и със задвижващите системи на Ферари, които използват. Отпреди Австрия Магнусен и Мик Шумахер достигнаха лимита от 3 агрегата, разрешени за използване този сезон. Следващата смяна на компоненти ще носи наказания. Клиентските отбори обаче нямат особена свобода на действие по отношение на агрегатите. Производителят има решаващ глас. От Хаас обсъдиха нещата с Ферари и смените при Магнусен се случиха на пистата Пол Рикар. За Мик Шумахер се предполага, че ще се отложат за Спа. Щайнер поема риска заради това, че на Хунгароринг е особено трудно да се изпреварва. Освен това 23-годишният немски пилот ще е с досегашната конфигурация и в екипа са добре запознати с възможностите ѝ.

Във Франция Шумахер завърши 15-ти, докато Магнусен отпадна от състезанието на пистата Пол Рикар след удар с Николас Латифи (Уилямс)

„Колата вървеше страхотно в началото на стинтовете. Темпото ни бе фантастично, което се видя и в квалификацията. За съжаление износването на гумите бе твърде високо поради някаква причина и затова нямахме възможност наистина да се борим“, отбеляза Магнусен.

Мик каза, че болидът му не е работел добре с гумите медиум. Той пък имаше контакт с Гуаню Жу (Алфа Ромео).