Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Сарджънт ще кара автомобила на Албон в Япония, Уилямс трябва да разполага...

Сарджънт ще кара автомобила на Албон в Япония, Уилямс трябва да разполага с резервно шаси в Маями

1711
0
Логан Сарджънт, Уилямс
Логан Сарджънт, снимка Уилямс

Логан Сарджънт ще кара автомобила, с който Александър Албон катастрофира в Австралия. Това обявиха от Уилямс. Британският отбор се надява да разполага с резервно шаси до състезателния уикенд в Маями.

Уилямс беше изправен пред много трудна ситуация по време на Гран при на Австралия. Отборът от Гроув загуби автомобила на Албон във втората тренировка на пистата Албърт парк. Англо-тайландският състезател претърпя тежка катастрофа на шести завой и получи сериозни поражения в своя болид

От Уилямс обявиха, че няма да могат да поправят щетите в колата на Албон до края на рейс уикенда в Мелбърн. Отборът също така потвърди, че не разполага с резервно шаси. Следователно директорът на Уилямс Джеймс Ваулс реши да даде на Албон автомобила на Сарджънт. Британският специалист също така обеща, че колата на 27-годишния състезател ще бъде оправена до уикенда в Сузука.

Вчера Уилямс обяви, че ще разполага с два автомобила в Япония. Механиците на тима успяха да поправят навреме шасито на болида, каран от Албон. Тимът обаче потвърди, че ще предостави този автомобил на Сарджънт и че не очаква да има резервно шаси до Гран при на Маями.

„С ремонтираният автомобил“, каза Сарджънт, когато бе попитаха с кой автомобил ще кара на Сузука. „Това е така защото натоварването при смяната на автомобилите би било твърде голямо за механиците. Ремонтът на шасито мина по-добре от очакваното.“

В същото време Ваулс казва, че повредата на шасито е била в част от окачването и не е имало пукнатина в тръбата. Затова не се очаква да се забележи разлика между представянето на двата автомобила.

Размишлявайки върху първоначалните събития в Мелбърн, Сарджънт каза, че вниманието му се е насочило към това с колко малко резервни части разполага Уилямс

„Не мисля, че наистина не бяхме мислили за това преди това. Нека да съм честен. Когато видя Алекс да катастрофира, първото нещо, което ми минава през главата, е: „Знам, че нямаме резервни части.“

„Разбира се, бях малко притеснен за това къде се намираме като отбор. Това е едно от трудните неща, с които трябваше да се справим в началото на този сезон – да нямаме тези големи предпазни мрежи.“

„Това е нещо, което наистина се опитваме да развием, за да бъдем по-добри и да се справяме повече с това в началото на сезона“, каза още пилотът на Уилямс.

Сарджънт съшо така потвърди, че Уилямс не е обсъждал открито как ще се справи с подобен инцидент в Япония, докато очаква завършването на втория си автомобил. Но според него, липсата на резервно шаси обаче няма да го принуди да промени стила си на каране.

„Това отново е ситуация, с която трябваше да се справим през първите три състезания. Отидохме в Саудитска Арабия при същата ситуация. Разбира се, това е едно от онези неща, за които трябва да внимаваш. Но в същото време не можеш да бъдеш в такова положение. Това е F1.““

„Ако си внимателен, не се представяш толкова добре. Това дори всъщност не е въпрос. Трябва да си отдаден, уверен и да се надяваш нищо да не се обърка“, завърши Логан Сарджънт.