Година след като представи в Женева концепцията В-Мах, компанията Ford ще демонстрира отново на същото изложение серийната версия на най-малкия си многофункционален модел. Радостното в случая е това, че новият модел е запазил всички черти, които привличаха погледите към концепта.
Все пак могат и да се видят определени разлики – от радиаторната решетка е изчезнал хромът, а вратите вече имат стандартни дръжки. Останала е непокътната обаче уникалната конструкция със задни плъзгащи се врати и липсващи централни колони. Те са вградени в самите врати, така че безопасността на пътниците е осигурена, както е запазена и якостта на усукване на каросерията.
Като цяло дизайнът на В-Мах е издържан в корпоративния кинетичен стил на марката, като отделни елементи напомнят за по-големия S-Мах и малката Fiesta, чиято платформа използва микрованът. Автомобилът впечатлява и с ниската линия на страничните прозорци и голямата остъклена площ.
Новият В-Мах ще бъде и един от първите модели на Ford, който ще се задвижва от 3-цилиндровия турбомотор с обем 1,0 литра от семейство EcoBoost. Той ще се предлага в две разновидности на мощността – 100 и 125 к.с. по предварителна информация.
Гамата двигатели ще включва и няколко турбодизелови агрегата Duratorq TDCI.
„B-MAX съчетава вълнуващ, иновативен дизайн с характеристики, познати досега само в големите автомобили – коментира Стивън Одел, Председател и Изпълнителен директор на Ford-Европа – Това е чисто нов автомобил, отговарящ на нуждите на растящ брой клиенти, които искат много повече от техните малки автомобили.“
Продажбите на В-Мах в Европа ще стартират по-късно през пролетта на настоящата година.