Напълно обновеният търговско-сервизният център „Ес Еф Ей Ритейл София-1“ (SFA Retail София-1) на бул. „Цариградско шосе“ №236 освен за Peugeot, вече ще предоставя и пълен комплект услуги за клиентите на Citroen.
Комплексът е част от дилърската мрежа SFA Retail на SFA. Изграден е съгласно мултибранд концепцията на Stellantis. Предлага всички удобства за клиентите в модерна среда. За преустройството и ребрандиране на комплекса бе вложениинвестиция над 1 260 000 лева. Обособен е шоурум на Citroen и напълно трансформиран на шоурума на Peugeot. Обновени са складовите помещения и инсталации на цялата сграда. Модернизирана е сервизната база, където ще се обслужват и ремонтират не само автомобили Peugeot и Citroen, но също така и Opel.
„С включването на Citroen в портфолиото ни ще се превърнем в първия функциониращ мултибранд център в София, който ще продава и тази марка. Това ни дава добри пазарни възможности, но и ни задължава да подходим много отговорно към клиентите ѝ и да работим усърдно за повишаване на нейния имидж и доверието в нея. Вярвам, че дългогодишният ни опит в бранша, любовта ни към марките, които представляваме, и не на последно място невероятният екип, който изградихме през годините, са движещата ни сила, която ще бъде високо оценена от клиентите и ще ги кара да се чувстват винаги добре дошли в новия ни мултибранд център.“
Христо Каралийски управителят на SFA Retail София-1
”Нищо не ни движи така, както Citroen”
Шоурумът на Citroen се простира на 245 кв.м. В SFA Retail София-1 всеки посетител може да се запознае отблизо и да тества всички актуални модели на марката, включително най-новите: Ami, C4, C4X и C5X, отличаващи се с френски чар и елегантност, както и предназначените за бизнеса Berlingo, Jumpy и Jumper.
„Това е първият шоурум на Citroen в София, който отговаря на най-новите стандарти на производителя. С помощта на екипа на SFA Retail София-1, които са доказани професионалисти, целим да достигнем до всички любители на марката, както и да спечелим нови. Още от основаването си през 1919 г. Citroen е разпознаваема с комфорта, който автомобилите ѝ предлагат. Днес, този приоритет за компанията намира израз в програмата Citroen Advanced Comfort®, предназначена да достави нов вид изживяване на борда. Затова сме сигурни, че предоставяме най-доброто усещане у клиентите ни, защото „Нищо не ни движи така, както Citroen”.”
Станислав Панчев, бранд директор на Citroen
„Светът е по-добър с ALLURE“
Изцяло модернизираният шоурум на Peugeot, обхваща площ от 205 кв.м. Центърът разполага с най-новите модели на Peugeot: 208, 2008, 308, 408, 508, 5008, Rifter и Traveller, както и лекотоварните Boxer, Partner и Expert, доказали своята надеждност за специфичните нужди на бизнеса.
Почти цялата гама на марката включва електрифицирани версии. Електрификацията ще се случи с всички модели до 2024 г. – неизменна част от стратегията на Peugeot да се превърне в електрически бранд №1 в Европа.
„Peugeot е марка с утвърдени традиции на българския пазар, която претърпя изключителна трансформация. Началото бе поставено с представянето на новото лого, последното поколение на 308 и последвалият го 408. Всичко това отправя мисълта към бъдеще на модели, позиционирани с поглед към премиум сегмента, в който Peugeot се стреми да задоволи нуждите на клиентите, търсещи не само функционалност но и свързаност, модерни технологии и лукс. Високотехнологични и с уникален дизайн, автомобилите с марката Peugeot обещават напълно електрическо и екологично бъдеще с безкомпромисно качество и най-модерни технологии. Напълно в духа на тези тенденции, този център е един от май-модерните за Peugeot в България и поставя начало на обновлението на множеството други центрове на марката в страната.”
Калоян Кутин, бранд директор на Peugeot