Шевроле сключи четиригодишно споразумение за сътрудничество с футболния клуб от английската Висша лига Ливърпул.
Договорът ще е до края на сезон 2015/2016 г. и марката ще получи присъствие на стадиона на тима Анфийлд, в клубните издания (печатни и дигитални), фен сайтовете и възможност да използва играчите за различни събития.
Автомобилният производител е и официален спонсор на предсезонното турне на отбора, което вече започна с мач срещу Торонто миналата събота. Ливърпул ще играе също така срещу Рома утре на Фенуей Парк в Бостън и срещу Тотнъм на 28 юли в Балтимор.
– Поддръжниците на Ливърпул по цял свят са известни с обичта си към любимия отбор. Нашите връзки с футболния клуб излизат от традиционните рамки на спонсорството и са насочени именно към контакт с феновете. Всичко, което правим заедно, ще е насочено към хората – коментира вицепрезидентът за маркетинг на Шевроле Крис Пери.
Управляващият директор на Ливърпул Йън Айр допълни, че и двете страни имат богата и дълга истории, а споразумението помежду им още веднъж демонстрира високата стойност на футболния отбор.