Начало Автомобилни новини Шкода осъществи успешно стратегията си за растеж през 2013 г.

Шкода осъществи успешно стратегията си за растеж през 2013 г.

65
0
skoda

Шкода Ауто продължи с успешното реализиране на стратегията си за растеж и през 2013 г. След като достави до клиенти общи 920 800 автомобила, чешкият автомобилен производител постигна вторите най-добри годишни продажбени резултати в своята корпоративна история (2012г.: 939 200 втомобила; спад от 2,0%). След моделната офанзива от първата половина на 2013-та, доставките на Шкода се увеличиха по-късно през годината. Приходите от продажби на марката за 2013г. са в размер на 10.3 милиарда евро.

За трета поредна година цифрите (резултатите) надхвърлят сумата от 10 милиарда евро. В период на големи инвестиции компанията постигна солидна оперативна печалба от 522 милиона евро. Инвестициите само за миналата година бяха в размер на 741 милиона евро. Моделната кампания на чешкия автомобилен производител продължава към следващия етап през 2014 г., където Шкода ще се фокусира върху един по-емоционален и изразителен дизайнерски език. В същото време компанията ще засили търговските си дейности на международните пазари.

2013 година беше едновременно интензивна и успешна година за Шкода. Ние демонстрирахме сила в една предизвикателна среда – казва изпълнителният директор на Шкода проф. д-р Винфрид Валанд. – С рекордния брой от осем нови или напълно обновени модели, ние пуснахме на пазара повече нови автомобили, отколкото когато и да било, като продължихме по пътя си на растеж. Въпреки въвеждането на немалък брой нови модели и предизвикателната пазарна ситуация, ние постигнахме вторите най-добри продажбени резултати в историята на компанията. Макар че като цяло продажбените резулати отбелязаха лек спад в сравнение с 2012 г., след успешното представяне на новите модели, ние отново постигнахме ръст през втората половина на 2013 г. Тази положителна тенденция продължи, с високи темпове на растеж, отбелязани през първите месеци на 2014 година.

През 2014г. моделната и дизайнерска кампания на Шкода продължава към следващия си етап. В началото на март по време на автомобилното изложение в Женева производителят представи впечатляващата дизайнерска разработка Шкода VisionC. Зареденото с емоции спортно купе с пет врати, подчертава следващата стъпка в еволюцията на дизайнерския език на Шкода. В същото време разработката показва възможността за иновативни концепции във формата на  купето на автомобилите Шкода.

Освен това през тази година, Шкода ще представи две фантастични нови версии на напълно обновената Шкода Октавия. Новата Шкода Октавия Скаут е истински скаут, с мощно офроуд излъчване, отлично поведение на пътя и извън него, модерна система за задвижване на четирите колела и множество иновативни технологии. Шкода продължава кампанията си за устойчиво развитие, представяйки нова Шкода Октавия G-TEC. Първата серийно произвеждана CNG-Октавия предлага екологична мобилност на достъпна цена. Автомобилът, който е задвижван от компресиран природен газ, произвежда CO2 емисии от едва 97 гр/км. Движейки се само на природен газ, може да бъде изминато разстоянието от 410 км без презареждане. Пробегът на бензин е 920 км. И така максималното разстояние, което може да бъде изминато с Октавия G-TEC, само с едно зареждане на бензиностанция, е 1330 км.