Гран при на Австрия не се разви добре за тима на Форс Индия – Серхио Перес и Нико Хюлкенберг се класираха едва 17-ти и 19-ти в надпреварата. Една от основните теми в падока на пистата Ред Бул Ринг обаче бяха слуховете, които пращат мексиканеца във Ферари. Въпросът бе обсъждан надълго и нашироко, самият Перес отговори на безброй въпроси какъв е шансът отново да се озове в Маранело, където работеше в академията за млади пилоти на Скудерията.
Темата е разгледана подробно и в новия брой на списание ClubS1 (195), който вече е на пазара.
Разместванията на пилоти за следващия сезон при всички случаи няма да са много, но може да са интересни и да дадат ново съотношение на силите между отборите, чиито технически възможности в момента са разгледани в отделен материал.
Графиките на Паоло Д’Алесио разказва историята на спорта за периода 1966 – 1975 г. В броя може да намерите още разкази за мега мотора на BMW от първата турбо ера и Гран при на Унгария преди 30 години, които ни дават нова светлина върху формирането на днешната действителност в Гран при.
Драмата от 24 часа на Льо Ман е разказана подробно на страниците на новия брой на списанието. В рубриката за автомобили фокусът е върху новото BMW M2 Купе, което бе представено на пистата Хунгароринг от Антонио Феликс да Коща. Събитието бе и повод пилотът да разкаже малко повече и за кариерата си днес във Формула Е и DTM.
В ексклузивни интервюта Павел Лефтеров и Христо Геров споделят любопитни подробности за пътя си съответно в Ауди ТТ Къп и Хюндай Рейсинг Трофи.