Начало Други Ситроен предприе нова стратегия

Ситроен предприе нова стратегия

123
0

В труден икономически момент, но също така период на промяна в употребата на автомобилите и на нови отношения между потребители и конструктори, френският автопроизводител Ситроен, който тази година празнува 90 години от създаването си, реши да преосмисли стратегията си и да стартира редица от промени.

Целта: да се продължи динамиката породена от успеха на новите продукти, излезли на пазара през последните десет години и да се придаде на марката Ситроен повече стойност.

Днес, Ситроен се ангажира с глобален проект – нова визуална идентичност, нови взаимоотношения с клиентите и нова продуктова линия.

Като за начало, французите решиха да променят логото си. Новото лого е плод на съвместен труд на екипите Маркетинг и Стил, под ръководството на Жан-Пиер Плуе и международната бранд агенция Ландор.

Шевроните са вече без рамка и са триизмерни. С релефна изработка излъчват повече сила и материалност.
Червеният цвят, като мост между история и бъдеще на Ситроен, се открива в изписване на името на марката. Сега той е доразвит, а именно – характеризира се с повече дълбочина и наситеност.

Новото рекламно послание на Ситроен е Créative Technologie.

Това послание ще остане еднакво по целия свят, на френски език, богато на съдържание, то е и основата на рекламната стратегия. Всяка реклама доказва обещанията на марката, предимствата за клиентите, но без да се отказва от настойчивост и оптимизъм.

За първи път от 1983 г., французите отново взимат думата с нова рекламна кампания, водена от агенция H, от групата Havas.

Графичен принцип: видимост и последователност

Ако днес Ситроен се изразява визуално по твърде разнороден начин, то новият графичен принцип, изключителната съпътстваща типография и уникален тон, дават възможност на марката за в бъдеще да гарантира най-добра възприемчивост и по-последователен израз.
Този нов свят носи новия статут на Ситроен.
Свят, в който бялото, знак за прозрачност и елегантност преобладава, в който червеното се използва със замах за да изрази динамизъм и в който черно, сиво и хром дават статут и сила.

От днес промяната в света на Ситроен вече е в сила.