Skoda Fabia и Roomster ще с новото лого и шрифт на компанията от Млада Болеслав. Допълнителните обозначения като например TSI или TDI също вече ще с различните букви.
Skoda продължава да обновява корпоративния си дизайн и моделите на чешката марка постепенно преминават към него. Новото лого се появи за първи път при Citigo, а след това и в представения през есента на 2012 г. Rapid. Fabia и Roomster са следващите коли в поредицата.
Логото е разположено на няколко места. Изпълнено в хром и черно, то е значително освежено и по-модерно. Дизайнерите са се съсредоточили върху изчистването му – контурите са прецизни и се отличават на матовата подложка. Премахнат е лавровият венец.
Обновяването на дизайна е част от цялостната програма за развитие на бранда, която навлезе в нова фаза преди две години. Skoda възнамерява да увеличи продажбите си в световен мащаб до 1,5 млн. автомобила до 2018 г.